Znaleziono 18 wyników

autor: kwietnio94
2013-03-24, 09:13
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

CHodzi mi po prostu o taka zasade jak przy zwyklym internecie, zeby chulac bez zadnych miesiecznych limitow danych ; ) a ta licencja gprs to co to jest ?
autor: kwietnio94
2013-03-23, 22:45
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

a czy na przyklad w orange jest cos takiego, chociazby dla firm, badz jest cos takiego w planach ?
ja mam Orange Free 77, place tylko 54 zl miesieczne a mam az 25 gb danych, po przedluzeniu umowy i po rozmowie jeszcze z konsultantem i ze tak powiem "wysępieniu" wszystkiego ; D haha ; D
autor: kwietnio94
2013-03-23, 21:18
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

A tak po za tematem, czy gdzies juz istnieje, albo moze bedzie juz w jakiiejsc sieci nielimitowany mobilny internet ?
autor: kwietnio94
2013-03-23, 14:41
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

key pisze:Zdjecie OP na tapecie


nie rozumiem ? ; D
autor: kwietnio94
2013-03-23, 12:38
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

No dobrze, rozumiem. Szkoda, ze nie da sie jakoś zrobic zeby jak najmniej wysylalo tych danych do mojej dziewczyny gdy udostepniam jej moje video. I chcialbym jakos zrobic zeby w koncu ten huawei e372 jakos normalnie dzialal, bo »»na razie«« jade na starym podstawowym modemie, a ...
autor: kwietnio94
2013-03-23, 12:26
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

No bo wczesniej wszystko w pakiecie zgadzalo mi się z tylko danymi które pobieralem, wiec dlatego mi sie wydalo to takie dziwne ze nagle mi ***Cenzura*** tyle internetu nie wiadomo jak i nie wiadomo skad.
autor: kwietnio94
2013-03-23, 11:58
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

kurde, no ale to jest normalne ze video, ktore udostepniam na skype mojej dziewczynie pobiera mi miesięczne dane ?
autor: kwietnio94
2013-03-22, 20:11
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

a da się jakos ograniczyc w skype, zeby jak najmniej danych wysylalo gdy udostepniam moje video ?
autor: kwietnio94
2013-03-22, 18:59
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

gdzies kiedys, bodajze na tym forum wyczytalem, ze ten modem huawei e372 wymaga mocniejszego USB, na przyklad wzmacnianym zewnetrznym rozdzielaczem, ktory doatkowo mozna podlaczyc jeszcze do zasilania, czy to moze byc prawda ? czy to moze byc przyczyna rozlaczania internetu, ze po prostu USB w moim ...
autor: kwietnio94
2013-03-22, 12:52
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

ale w tym sęk ze modem rpzechodzi do transmisji UMTS, ale po jakims czasie się rozłącza.

wczesniej nie pobieralo mi danych z tego ile danych wysylalem a nie pobieralem, wszystko sie zgadzalo z liczba tylko pobranych danych, wiec co teraz moglo sie stac z tym ?
autor: kwietnio94
2013-03-21, 21:50
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Re: Orange Free uciekający pakiet danych

No ale widze, ze jak udostępniam moje video , to zaczyna wzrstac ilosc MB w zaladowanych danych i pozniej widze ze to pokrywa sie z iloscia pakietu danych ktory mi poszedl w cholere ... o co tutaj chodzi ? przeciez ja wysylam mojej dziewczynie moje video a nie pobieram od niej video wiec dlaczego uc...
autor: kwietnio94
2013-03-21, 21:24
Forum: Internet komórkowy - Pozostałe zagadnienia
Temat: Orange Free uciekający pakiet danych
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 9563

Orange Free uciekający pakiet danych

Mam problem, otóz ostatnio ucieka mi bardzo dużo internetu, nie wiem, jak, nie wiem skąd,uzywam go glownie do rozmow z moja dziewczyna przez skype, ale kontroluje ile pobralem danych. mam takze pytanie, czy video które jej udostępniam pobiera cos z pakietu danych ? wczesniej nie mialem takiego probl...
autor: kwietnio94
2012-12-04, 22:31
Forum: Testy, recenzje, opisy
Temat: test Huawei E372 HSPA+DC 42Mb/s w sieci Orange
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 126192

Re: test Huawei E372 HSPA+DC 42Mb/s w sieci Orange

i z takim sprzętem moj modem ten huawei e372 powinien działac dobrze juz ?
aten Twoj belkin ile kosztuje i gdzie dostales taki sprzet ?
autor: kwietnio94
2012-12-04, 21:34
Forum: Testy, recenzje, opisy
Temat: test Huawei E372 HSPA+DC 42Mb/s w sieci Orange
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 126192

Re: test Huawei E372 HSPA+DC 42Mb/s w sieci Orange

a mozesz mi wyslac link do takiego dobrego na allegro, ktory sam bys polecil ?

Wyszukiwanie zaawansowane