Witam serdecznie,
zwracam się do Państwa z pomocą odnośnie routera TL-MR3220 oraz telefonu Yealink T22
Zakupiłem ten router, by móc pracować w domu, co byłoby dla mnie dużym ułatwieniem, jednak... telefon yealink nie może "się połączyć" z siecią.
Od początku, jeśli podłączę telefon Yealink do routera TL-MR3220 (a internet za pomocą kabla), wtedy telefon pięknie łączy się z operatorem SIP i działa, jednak jeśli do TL-MR3220 podłącze poprzez USB modem z PLAY to.... telefon nie jest w stanie połączyć się z operatorem SIP (register failed).
Sprawdziłem po kablu, na komputerze internet śmiga w obu przypadkach, jedynie telefon robi jakieś problemy.
Jeśli w przeglądarkę wstukam IP z telefonu, mogę zalogować się jako administrator, czyli połączenie komputer <-> router <-> telefon jest
Bardzo proszę o pomoc w tej sytuacji. Jak to skonfigurować, aby telefon dział poprawnie w momencie podłączenie modemu 3G/4G do routera?
Z wyrazami szacunku.
[Pomocy] - PLAY + TL-MR3220 + Yealink
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2017-01-03, 21:07