[Pomocy] - PLAY + TL-MR3220 + Yealink

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
infolinia
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2017-01-03, 21:07

[Pomocy] - PLAY + TL-MR3220 + Yealink

Post autor: infolinia »

Witam serdecznie,
zwracam się do Państwa z pomocą odnośnie routera TL-MR3220 oraz telefonu Yealink T22

Zakupiłem ten router, by móc pracować w domu, co byłoby dla mnie dużym ułatwieniem, jednak... telefon yealink nie może "się połączyć" z siecią.

Od początku, jeśli podłączę telefon Yealink do routera TL-MR3220 (a internet za pomocą kabla), wtedy telefon pięknie łączy się z operatorem SIP i działa, jednak jeśli do TL-MR3220 podłącze poprzez USB modem z PLAY to.... telefon nie jest w stanie połączyć się z operatorem SIP (register failed).
Sprawdziłem po kablu, na komputerze internet śmiga w obu przypadkach, jedynie telefon robi jakieś problemy.

Jeśli w przeglądarkę wstukam IP z telefonu, mogę zalogować się jako administrator, czyli połączenie komputer <-> router <-> telefon jest

Bardzo proszę o pomoc w tej sytuacji. Jak to skonfigurować, aby telefon dział poprawnie w momencie podłączenie modemu 3G/4G do routera?


Z wyrazami szacunku.
ODPOWIEDZ