Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6439
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: onken »

Źle myślisz, musisz doładować za min 30 zł, ale lepiej za 50 i masz 100 dni ważnego pakietu danych aby działał DIL z pełną prędkością. Później no po 5 zł pakiet co 30 dni na przedłużenie pakietu danych. Pamiętaj że to musi działać tylko w LTE - DIL

Pamiętaj by doładować dopiero po włączeniu RWK i przejściu do RBM5

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

Super, dziękuję!
Na początku zrozumiałem, że po przeniesieniu numeru, aktywowaniu RWK i doładowaniu mogę cały rok ciągnąć na tym jednym doładowaniu.
Czyli, tak jak pisałeś, doładowuję dopiero po przyznaniu RWK i przejściu do RBM5, a po wyczerpaniu terminu ważności lecę z aktywacją pakietów z pozostałych środków, bez doładowywania.

Dziękuję!
MisZOkienka
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2017-04-10, 06:36

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: MisZOkienka »

Te 50zł doładowania starczy na 7 miesięcy. Najpierw dostajesz pakiet 2GB na 3 miesiące za doładowanie. Później kupujesz przez 4 miesiące pakiet 600mb za 5zł. I wtedy znów musisz zacząć doładowywać, bo nie możesz zejść poniżej 30zł na koncie - inaczej nie włączysz DIL.
Furialek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-21, 00:45

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Furialek »

To ja mam jeszcze pytanie.
Przeczytałem dużo ,ale mam teraz już mętlik w głowie.
1. Idę do sklepu, kupuję starter RedBull Mobile? - zwykły? Czy coś szczególnego?
2. Doładowuję go za 30zł, albo 50zł
3. Co dalej?
Rozpisze mi to ktoś łopatologicznie w powyższy sposób ? ;/
mk64
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 198
Rejestracja: 2016-02-13, 22:22
Lokalizacja: kuj-pom

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: mk64 »

Kupujesz starter rbm za 9 zł, doładowujesz np. za 50 zł, właczasz darmowy internet lte (DIL). Po 30 dniach znowu włączasz DIL...
B535 w Play
Furialek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-21, 00:45

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Furialek »

mk64 pisze:Kupujesz starter rbm za 9 zł, doładowujesz np. za 50 zł, właczasz darmowy internet lte (DIL). Po 30 dniach znowu włączasz DIL...
I rozumiem, że co miesiąc muszę włączać DIL i pilnować żeby na koncie było 30zł+?
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6439
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: onken »

Dokładnie tak

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
Furialek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-21, 00:45

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Furialek »

onken pisze:Dokładnie tak
Tylko pytanie:
Skoro internet LTE będzie za darmo to pieniądze z konta nie powinny uciekać? Czyli cały czas bedzie 30zł?
Czy one jakoś jednak będą na coś pożytkowane? Albo muszę doładowywać żeby przedłużać konto? (domyślam się że tak biorąc pod uwage poprzednie wypowiedzi na forum, ale wolę dopytać).
Awatar użytkownika
radius
** Moderator **
Posty: 4021
Rejestracja: 2014-09-15, 11:13

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: radius »

Nie uciekną. Jak prześpisz ważność DIL to zje Ci podstawowy pakiet danych. Będziesz mógł go kupić lub przełożyć kartę i wydzwonić.
Wyszukiwarka usług szerokopasmowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=30&t=55724
Identyfikacja stacji bazowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=14&t=46043
Furialek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-21, 00:45

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Furialek »

radius pisze:Nie uciekną. Jak prześpisz ważność DIL to zje Ci podstawowy pakiet danych. Będziesz mógł go kupić lub przełożyć kartę i wydzwonić.
Czyli tak naprawdę muszę pamiętać tylko żeby co miesiąc włączać DIL jeden raz?:)

To super - dzieki za pomoc. Dzisiaj kupie starter i będę działał!
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

Jest to całkiem możliwe że klientom posiadającym karty RBM Play robią takie problemy jak np zanik sieci LTE spowolnione prędkości pobierania. Oferty na kartę są traktowane raczej po macoszemu, a już zwłaszcza RBM, który jest trochę takim piątym kołem u wozu. A już ZWŁASZCZA jak się obchodzi system używając go do nielimitowanego LTE Generalnie jesteś persona non grata w Play. Ich oferta internetu na kartę jest dla mnie niekorzystna bo jednak wszystko dziś chce pobierać aktualizacje. Oficjalnego komunikatu prasowego nigdy nie będzie , że klientom z RBM5 robimy problemy by wybrali ofertę na abonament jak kupowałem kartę sim Play do internetu bo dawali za rejestracje numeru 100GB to było od razu może Pan wybierze abonament jest korzystniejszy itd dałem Panu do zrozumienia że ja sam wiem co jest dla mnie korzystne, a co nie. W tym miesiącu samo przeglądanie internetu i filmy na YT i mam 70GB pakietu wykorzystane.
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19160
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: matek451 »

Tych bzdur nie da się czytać, nie wprowadzaj ludzi w błąd. Nie pisz w temacie , o którym nie masz zielonego pojęcia.Oferta DIL na RBM na Kartę 5 działa od 43 m-cy, nie ma żadnych ograniczeń ze strony operatora. Co więcej jest lepsza od abonamentu, gwarantowane jest 100GB na maksa potem możliwy lejek 2Mb/s ale nie jest obligatoryjny, w praktyce możliwe i 200GB. W abonamencie sztywne 100GB i lejek ale 1Mb/s. A tak Play traktuje DIL na RBM 5 http://www.speedtest.net/my-result/6317292684 , dyskryminacja jak się patrzy.
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

A czasem nawet tak:
Obrazek
:cfaniak: :brawa:
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

matek451 pisze:Tych bzdur nie da się czytać, nie wprowadzaj ludzi w błąd. Nie pisz w temacie , o którym nie masz zielonego pojęcia.Oferta DIL na RBM na Kartę 5 działa od 43 m-cy, nie ma żadnych ograniczeń ze strony operatora. Co więcej jest lepsza od abonamentu, gwarantowane jest 100GB na maksa potem możliwy lejek 2Mb/s ale nie jest obligatoryjny, w praktyce możliwe i 200GB. W abonamencie sztywne 100GB i lejek ale 1Mb/s. A tak Play traktuje DIL na RBM 5 http://www.speedtest.net/my-result/6317292684 , dyskryminacja jak się patrzy.
Umiesz czytać? w moim poprzednim poście nie jest napisane wcale, że tak na pewno jest jak napisałem tylko użyłem zwrotu całkiem możliwe.
Zamiast się oburzać poczytaj o tego typu problemach u innych to że Tobie działa, to bardzo mnie to cieszy. Ale pamiętaj to wcale nie znaczy, że inni nie mają z tą samą usługą problemów w swoim regionie możesz mieszkać w miejscu gdzie tych problemów nie ma. Tu nie chodzi o niższą prędkość samego połączenia tylko stabilność działania.
matek451 pisze: To normalne zjawisko w Play, opisywane wiele razy zawieszanie się połaczenia. U mnie na E5186 w Łodzi jest podobnie, pomaga reset routera.


Sam niedawno pisałeś o tym że to normalne zjawisko i wielokrotnie opisywane więc?
kutan123
Stały użytkownik forum
Posty: 81
Rejestracja: 2016-09-22, 19:33
Lokalizacja: Kruszwica

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: kutan123 »

@aenwu nie obrażaj się na "matka" bo to prawdopodobnie gość korporacyjny, który istnieje na wielu forach od dość długiego czasu do przekonywania innych do Play/redbull, prześledziłem go i zachwala nawet ich tanie beznadziejne modemy ala huawei 5573 - nic nie zrobisz są to ludzie którzy mają kase z tego i mimo że on sam wie o tym kłamstwie to będzie pluł w następnym poście jadem i się usprawiedliwiał jakich to on nie ma prędkości na agregacji LTE PLAY i nie ma nic wspólnego ... może 1terabajt na seksunde w przyszłym msc osiągnie ... też mam rbm i nie wyciąga więcej niż 5 Mb/s (w nocy !!) więc wiem o jakich utrudnieniach "marketingowych" mówisz, a o jakich matek ściemach rozmawia, teraz czekaj na jego zmyślone silne argumenty ;D
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

O, znów się można pośmiać :)
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

Głupoty gadasz, kutan.
Zamrażanie połączenia w play dotyczy wszystkich usług, bez wyjątku, a nie tylko rbm. Zgłaszało to wiele osób na forum. Co więcej, przez pewien czas był spokój, ale ostatnio problem powrócił.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

@kutan123

Napisałem to samo na forum Play i tam osoba która mi odpowiedziała nie napisała że pisze głupoty tylko stwierdziła że przekaże sprawę dalej tylko poprosił o numer zgłoszenia. Nie wiem kim ta osoba jest szczerze nie interesuje mnie to.
kutan123
Stały użytkownik forum
Posty: 81
Rejestracja: 2016-09-22, 19:33
Lokalizacja: Kruszwica

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: kutan123 »

Widzisz to proste ... agentura działa, marketing ma się dobrze i wszystkie chwyty dozwolone ;D
Dokładnie nie ma co dalej roztrząsać tematu ala "mam 2Mb/s" bo oni zrobią z nas "deb.ili" i pokażą fejkowe screeny gdzie niby maja "1 terabajt na s" ... nie wiem czy się śmiać czy płakać, pozdrawiam ;D
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

LOL Panowie teorie spiskowe snujecie. To internet bezprzewodowy i zależy od wielu czynników. Mając prędkość 5Mb wina może leżeć i po stronie operatora, zalagowany BTS, słaby dosył, ale wystarczy wziąść telefon i test zrobić pod BTSem, a później przyjżeć się parametrom własnego połączenia. Na kaprysy od strony operatora nie macie wpływu, ale po waszej stronie i w waszym interesie jest optymalizacja tego co możecie(np odpowiednia antena.
Tak jest u mnie w szczycie, ale to wcale nie oznacza że tak będzie u każdego. Chcecie stabilnego internetu pociągnijcie kabel.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

kutan123 pisze:Widzisz to proste ... agentura działa, marketing ma się dobrze i wszystkie chwyty dozwolone ;D
Dokładnie nie ma co dalej roztrząsać tematu ala "mam 2Mb/s" bo oni zrobią z nas "deb.ili" i pokażą fejkowe screeny gdzie niby maja "1 terabajt na s" ... nie wiem czy się śmiać czy płakać, pozdrawiam ;D
Ja mam 40mbit i co w związku z tym? jak średnio trzy razy na dzień nie mam internetu przez kilka minut, ale to dla Ciebie gadanie głupot :facepalm:
robertnik pisze:LOL Panowie teorie spiskowe snujecie. To internet bezprzewodowy i zależy od wielu czynników. Mając prędkość 5Mb wina może leżeć i po stronie operatora, zalagowany BTS, słaby dosył, ale wystarczy wziąść telefon i test zrobić pod BTSem, a później przyjżeć się parametrom własnego połączenia. Na kaprysy od strony operatora nie macie wpływu, ale po waszej stronie i w waszym interesie jest optymalizacja tego co możecie(np odpowiednia antena.
Tak jest u mnie w szczycie, ale to wcale nie oznacza że tak będzie u każdego. Chcecie stabilnego internetu pociągnijcie kabel.
W tym regionie w którym mieszkam mogłem liczyć tylko na ADSL, a to jest jeszcze bardziej niestabilne niż LTE które jeszcze kilka miesięcy wcześniej na modemie USB działało bez problemu.
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Czyli sam widzisz że to Twój lokalny problem. Po co to ciągniesz. Napisz do operatora że taki i taki BTS w takich i takich godzinach miewa awarie.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

robertnik pisze:Czyli sam widzisz że to Twój lokalny problem. Po co to ciągniesz. Napisz do operatora że taki i taki BTS w takich i takich godzinach miewa awarie.
Żeby napisać do operatora o tym że taki i taki BTS ma problemy, to trzeba znać konkretną lokalizacje, a w routerze takich informacji nie ma.
Chodzi mi o to że osoba która zarzuca mi pisanie głupot i nie rozumie pojęcia "całkiem możliwe" i oburza się jakby faktycznie było na co.
Sam przyznał kilka stron wcześniej, że to normalne zjawisko w Play zamrażanie połączenia :P Nie to nie jest normalne i napisałem o tym na Play24 ale nie dostałem odpowiedzi napisałem na forum Play i obiecali zająć się sprawą. Po to to ciągnę bo chce znać przyczynę. Ty jak masz problem nie szukasz rozwiązania gdzie się da?
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Nie nie całkiem możliwe, bo problem nie dotyka wszystkich i pisałem o tym wcześniej, zanim zmaterializowałeś teorię spiskową. Macie coś tam w Łodzi nie tak, a co... Problem będzie niezależnie czy to SIM Play, czy RMB, ale to może sprawdzić tylko ten kto miewa takie problemy.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

robertnik pisze:Nie nie całkiem możliwe, bo problem nie dotyka wszystkich i pisałem o tym wcześniej, zanim zmaterializowałeś teorię spiskową. Macie coś tam w Łodzi nie tak, a co... Problem będzie niezależnie czy to SIM Play, czy RMB, ale to może sprawdzić tylko ten kto miewa takie problemy.
Skoro problem jest niezależnie od tego jaka karta sim RBM/Play to dlaczego internet w telefonie z sieci Play działa też LTE, a na routerze nie ma w ogóle połączenia i zasięgu sieci? W którym miejscu napisałem, że tak jest i to na pewno prawda i jestem w 100% przekonany o dyskryminacji użytkowników z kartami sim RBM?
onken pisze:W wielu miejscach jest problem z zamrażaniem połączenia, szczególnie podczas wysycającego pobierania
Ogólnie pojęte wiele miejsc. Można poprosić o konkrety?
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6439
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: onken »

Np u mnie w okolicach Krakowa jak i wynika to też z opisów co ludzie pisali na forum

Choć ostatnie 2 tyg jest ok.

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19160
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: matek451 »

Czy na tym Forum jest jeszcze moderator? Takie posty jak @anewu a szczególnie @kutan123 sprowadzają poziom tego forum na samo dno i jeszcze niżej. Poziom ich "wiedzy" obraża mnie i innych użytkowników Forum, bo to że się ośmieszają jest oczywiste. Rozumiem, ze można bezkarnie obrażać innych użytkowników więc i ja spróbuję. Kolego @kutan123 ty mi nawet do pięt nie dorastasz z wiedzą na temat internetu, mobilnego , sprzętu itp, itd. Od lat pomagam tutaj i nie tylko ludziom za free. Nie moim problemem jest niezaprzeczalny fakt ze w Play od 43 m-cy można mieć internet LTE bez umowy za psie pieniądze. Dla dobra innych użytkowników polecałem go i będę polecał, niech korzystają póki DIL działa. Problem zamrażania połączenia znany od dawna i dotyczy wszystkich kart Play, mam abonamentowa w telefonie i jest podobnie. Jak trzeba być naiwnym aby liczyć na to że goście z Forum Play czyli @Play4You będący pracownikami operatora to rozwiążą, śmiechu warte jak pisze @3G. To standardowa formułka jaka wygłaszają od lat, zrób zgłoszenie i im podaj to przyspieszą. Czekaj tatka latka, oni nic z tym nie zrobią bo nic nie mogą. Na forum Play są od robienia dobrego wrażenia i graja dobrych wujków. Przerabiane wielokrotnie.
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

Właśnie, moderator... też miałem taką myśl, bo co i raz wpadnie tu taki jeden czy drugi nic nie wiedzący i tylko ferment sieją i obrażają innych. To jednak nie jest śmieszne...
Dodam tylko, że od dawna "opiekuję się" w rodzinie trzema numerami RBM z DIL i na żadnym nie ma większych problemów tylko jeden ma prędkości rzędu 10-15 Mb/s, ale to wynika z odległości 9 km, pojedynczej anteny i w dodatku pomiędzy sektorami, ale użytkownik uznał, że jest wystarczająco OK i tak to na razie zostało. Do tego czwarty, mój prywatny DIL - ten służy głównie do testów.
Ale co tam, ja się nie znam, głupoty piszę i w ogóle pewnie jestem opłacany przez P4 :zly: :mur:
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19160
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: matek451 »

To tak jak ja, tylko mi płaci jeszcze Orange, T-mobile. Tylko od Solorza kasy nie biorę bo mnie na forum Plusa zbanowali. Nie wiedziałem jednak, że moja działalność "marketingowa" jet śledzona przez jakiegoś paranoika, który na dodatek inputuje mi jakobym polecał E5573 choć od dawna wiadomo że MiFi to nie moja bajka do zastosowań stacjonarnych. Na dodatek tylko ktoś o zerowej wiedzy nazwie E5573 z Huaweia "beznadziejnym modemem". Zorientowani wiedzą ze ten MiFi do kupienia za około 100 zł to najlepszy wybór w kategorii cena/jakość jeśli chodzi o MiFi z LTE. Ale ja też się nie znam na sprzęcie i ofertach.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

matek451 pisze:Czy na tym Forum jest jeszcze moderator? Takie posty jak @anewu a szczególnie @kutan123 sprowadzają poziom tego forum na samo dno i jeszcze niżej. Poziom ich "wiedzy" obraża mnie i innych użytkowników Forum, bo to że się ośmieszają jest oczywiste. Rozumiem, ze można bezkarnie obrażać innych użytkowników więc i ja spróbuję. Kolego @kutan123 ty mi nawet do pięt nie dorastasz z wiedzą na temat internetu, mobilnego , sprzętu itp, itd. Od lat pomagam tutaj i nie tylko ludziom za free. Nie moim problemem jest niezaprzeczalny fakt ze w Play od 43 m-cy można mieć internet LTE bez umowy za psie pieniądze. Dla dobra innych użytkowników polecałem go i będę polecał, niech korzystają póki DIL działa. Problem zamrażania połączenia znany od dawna i dotyczy wszystkich kart Play, mam abonamentowa w telefonie i jest podobnie. Jak trzeba być naiwnym aby liczyć na to że goście z Forum Play czyli @Play4You będący pracownikami operatora to rozwiążą, śmiechu warte jak pisze @3G. To standardowa formułka jaka wygłaszają od lat, zrób zgłoszenie i im podaj to przyspieszą. Czekaj tatka latka, oni nic z tym nie zrobią bo nic nie mogą. Na forum Play są od robienia dobrego wrażenia i graja dobrych wujków. Przerabiane wielokrotnie.
Uderz w stół itd :)
Jednak przyznałeś że to co napisałem w swoim poście do którego się przyczepiłeś reagując wielkim oburzeniem coś na rzeczy jest.
Zdecyduj się czy Play to robi celowo czy jednak nie bo ty się ośmieszasz w tym momencie. W jednym poście zaprzeczasz że co ja piszę że się tych głupot czytać nie da, a w innym twierdzisz że Play z tym nic nie zrobi :facepalm: Nikt się tym nie zajmie czy w to salonie czy forum Play czy Play24 bo tak i już. W dodatku pokazałeś że nie umiesz czytać ze zrozumieniem, bo z twojego wcześniejszego posta w którym mi odpowiedziałeś i tak cię uraził wynikło że ja opisywałem problem ograniczenia prędkości, a post był wyraźnie o problemach ze stabilnością połączenia :)
Zablokowany