Ważne słowo przy składaniu reklamacji

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Demon
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 427
Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
Lokalizacja: RACIBÓRZ

Ważne słowo przy składaniu reklamacji

Post autor: Demon »

Jesli skladacie reklamacje do BOK to pamietajcie o jednym w reklamacji nie piszcie "proszę o zwrot połowy abonamentu ....itd" tylko żądam zwrotu ....itd
Płacicie i takie macie prawo.
Pozdro dla Wikara i Czarka super kolesie.
Awatar użytkownika
MaciekAdv
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 160
Rejestracja: 2006-02-19, 12:58
Lokalizacja: Podkarpackie

Re: Ważne słowo przy składaniu reklamacji

Post autor: MaciekAdv »

Zgadza sie masz 100% racji, oni nam łaski nie robia, pisząc zadam dajesz im do zrozumienia ze tak łatwo nie odpuscisz i traktuja cie serio a nie jak jakiegos gówniarza.
Pozatym jak piszecie reklamacje zawsze starajcie sie aby to pismo miało charakter oficjalny, podajcie swoje imie i nazwisko, numer telefonu jakiego dotyczy problem, numer faktury, numer klienta, adres zamieszkania.
I co wazne starajcie sie jak najbardziej precyzyjnie okreslic w czym problem
(w miare mozliwosci urzywajac jezyka technicznego)
Sprawdziłem to na sobie, na odzew ze strony plusa czekałem pare godzin, rano napisałem i po południu juz otrzymalem odpowiedz.
Pozdrawiam
MaciekAdv:iPlus EDGE na Comander
Kom. Nokia 6021
Awatar użytkownika
wikara
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 352
Rejestracja: 2006-03-09, 23:35
Lokalizacja: z bez-kabli.pl

wikara1

Post autor: wikara »

ja zacząłem tużinami wysyłać reklamacje i chyba przytym pozostane jak <font color="#FF00FF"><b>»»na razie««</b></font>,to skutkuje bardziej niż mi się samemu wydawało...tel do bok odpadaja,może <font color="#FF00FF"><b>»»nie mam««</b></font> gadanego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THX & POZDRO
ODPOWIEDZ