Czysto hipotetycznym (bo jednak nie próbowałam, net już u mnie chodzi jak trzeba;) argumentem na rozwiązanie umowy z iPlusem byłaby niezgodność oferowanych warunków z rzeczywistymi, tzn. w moim przypadku (nie wiem jak z Twoim modemem) na pudełku jest informacja, że modem współpracuje z Win98SE. W rzeczywistości, co przyznał również technik z Plusa, modem nie współpracuje ze starszą windą (błąd w druku opakowań). Moim zdaniem jest to już jakaś podstawa do rozwiązania umowy - nie mam obowiązku pracować na najnowszej wersji systemu lub szukać w sieci sterowników.
pozdrawiam, Edyta
PROBLEM Z IPLUS, REZYGNACJA Z UMOWY? DORADZCIE CO ROBIC!
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2006-04-28, 23:59
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Użytkownik forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2006-06-05, 20:51
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: PROBLEM Z IPLUS, REZYGNACJA Z UMOWY? DORADZCIE CO ROBIC!
Iplus menager jest dobry,tylko trzeba wlaczyc "lekka wersje interfejsu" zrobili cos takiego zamiast sie przyznac,ze pierwsza wersje tego programu napisal amator.
Re: PROBLEM Z IPLUS, REZYGNACJA Z UMOWY? DORADZCIE CO ROBIC!
Czy mógłbym zerwać umowę z Polkomtelem dlatego że dali mi w zestawie karte sim firmy ORGA ktora podobno ma jakieśbłędy w oprogramowaniu . Wiem to dlatego że dzwoniąc do techników oni sami się przyznali do tego.