Problem z Plusem i iPlusopobieraczem.

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jaras99
Stały użytkownik forum
Posty: 94
Rejestracja: 2007-08-16, 20:55
Lokalizacja: Chodzież

Problem z Plusem i iPlusopobieraczem.

Post autor: jaras99 »

Witam!
Mam pewien problem z plusem...
Zaczynając od początku.
Jestem posiadaczem internetu oferowanego przez plusa. Mój plan taryfowy to "iPlus firmowo 89" z miesięcznym limitem 20 GB. Jestem klientem plusa już kilka lat i wcześniej nie miałem większych problemów z ta firma. Mój okres rozliczeniowy rozpoczyna się 21 każdego miesiąca. Mój problem rozpoczął się 2.10 br., gdy po włączeniu komputera okazało się, że mam zużyty limit. Bardzo się tym zdziwiłem, bo w okresie od 21 do 2 w ciągu dnia (od 9 do 24) sądzę, że nie zużyłem więcej 10-12 GB. Zdarzyło mi się przez ten czas ściągać coś w nocy(od 24 do 6) dosyć duże pliki co jednak nie powinno mieć wpływu na mój limit. Napisałem w związku z tym reklamacje do plusa. Odpowiedź była w większości nie na temat. Na końcu jednak napisali, że "nie stwierdzono nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi "iPlusopobieracz" i w związku z tym brak jest podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji". Oczywiście napisałem odwołanie, żądając przy okazji bilingów z całego okresu rozliczeniowego. Odwołanie nic nie przyniosło i pewnie odpuściłbym i zostawił w spokoju tą sprawę jednak otrzymane przeze mnie bilingi bardzo mnie zastanowiły. Nadal nie mogę do końca rozszyfrować zapisu godzin a dane tam zawarte moim zdaniem nie odzwierciedlają wykorzystania mojego limitu. Porównywałem zapisy z bilingów z programem NetLimiter 3, który niestety zainstalowałem dopiero 30.09 br. Porównanie to ma bardzo duże rozbieżności. Internet rozdzielam jeszcze na drugi komputer jednak średni transfer dziennie na tym komputerze nie przekracza 200 MB, i nie są ściągane na nim duże pliki. Nie wiem co już o tym myśleć. Fakturę otrzymałem na kwotę 150 zł. bo przez ten czas kupiłem 3 pakiety co jednak i tak nie pozwoliło normalnie korzystać z internetu. Tak btw. została mi też naliczona opłata za połączenia z automatycznym systemem głosowym i z konsultantami co jednak wcześniej w przypadku firm nie miało miejsca.
Załączam screeny z NetLimitera i otrzymane przeze mnie bilingi. http://imageshack.us/g/225/biling1.jpg/
ursus
Stały użytkownik forum
Posty: 55
Rejestracja: 2010-06-10, 23:14
Lokalizacja: trojmiasto

Re: Problem z Plusem i iPlusopobieraczem.

Post autor: ursus »

Witam też miałem nieprzyjemności z plusem byłem ich klientem 5lat aż do przygodny z iplusem, mianowicie wyglądało to tak podpisałem umowę na 12 miesięcy bez modemu z limitem 7GB bez lejka prędkości. Z początku bardzo zadowolony net szybki itp. ale mija 1 miesiąc coś szybko skończyło się 7GB gdzie mając iplusopobieracza i prace tak że od 12 do 23 nie ma mnie w domu a z tego iplusa tylko ja korzystałem to więc drugiego miesiąca kontrolowałem cały ruch. 2-3 tygodnie po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego włącza mi się lejek wiec dzwonie na infolinie i proszę o połączenie z działem technicznym , zgłasza się technik i pytam się o co chodzi że mam już obniżony transfer a wykorzystałem jedynie 4GB technik na to mi odpowiada "no właśnie zużył pan 4GB z 4GB jakie panu zostały przydzielone w abonencie" Ja się pytam jakim cudem skoro mam przed oczami umowę na której jest czarno na białym 7GB . Po chwili rozmowy technik i sprawdzeniu przez pana technika w systemie przyznał mi racje i wyłączył lejek od następnego miesiąca miało być wszystko dobrze. Zresetowałem modem i cieszyłem się dalej netem.
Przyszedł kolejny miesiąc przezorny dalej kontrolowałem cały ruch a tu 4GB i znów lejek więc dzwonie sytuacja się powtarza , kolejny 4 miesiąc znów to samo więc już zirytowany idę do salony ileż można dzwonić płacąc jeszcze za to połączenie z konsultantem a przecież wina nie leżała po mojej stronie.

Teraz najlepsze siedzę w salonie przedstawiam mój problem konsultantowi a on patrzy na mnie jak na idiotę i mówi że wszystko w systemie widzi ze jest ok po chwili "kłótni" odwraca w moja stronę monitor mówiąc " no niech Pan spojrzy coś się panu pomieszało albo ma pan jakiś nie sprawny program pomiarowy" no i faktycznie widniało tam 7GB myślałem że wybuchnę dzwonię przy nim na infolinie od razu proszę o dział techniczny i pytam się "chciałbym się dowiedzieć jaki mam miesięczny limit danych " technik mówi "4GB" przełączam na głośnik i proszę żeby powtórzył "4GB" konsultant taka minę zrobił że aż się roześmiałem wstał poszedł po przełożonego obydwoje nie wiedzieli co zrobić wysłali reklamacje
Następny miesiąc to samo jednak już reklamacje zaczęły do mnie spływać wszystkie uznane zwrot 30% abo itp. przyszło też pisemko że nie potrafią tego problemu rozwiązać wiec ałtomatycznie beda mi przyznawane 3 darmowe pakiety iplus 1GB . Nastepny miesiąc i znów 4GB lejek dzwonie na infolini wszystko widzą no niestety nastepna reklamacja pani na infolinii właczyła mi pakiet 1GB niestety nie mogła mi włączyć 3 na raz wiec miałem dzwonić co 24h bądź słać sms żeby wlaczyc ten pakiet . Oczywiście połączenia z infolinią płatne na mój koszt a było ich z 5-10 miesięcznie . Następny miesiąc znow lejek przy 4GB i na dodatek przychodzi faktura a na niej doliczona opłata za pakiety 1GB 25-30pln za jeden nie pamiętam juz po ile wtedy był .

Dzwonie reklamacja następny miesiąc to samo 4GB 3x sam włączałem pakiety 1GB naliczona opłata pisać znów reklamację jeszcze przez pół roku po pożegnaniu się z plusem przychodziły reklamacje i wyrównania faktur masakra teraz jestem szczesliwym posiadaczem play niższe pingi i prędkość w mojej miejscowości można powiedzieć ze maja deklarowana a nie maxymalna :p
Trochę długi post nie wiem co mnie naszło po 12h pracy może to że naprawdę nie wspominam przyjemnie plusa
Ostatnio zmieniony 2011-11-09, 21:32 przez ursus, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ