Orange - Twoj Net

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Sheffo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2006-11-01, 12:12
Lokalizacja: W-wa

Orange - Twoj Net

Post autor: Sheffo »

Witam, jestem laikiem w sprawach bezprzewodowego netu ale musze szybko się przesiąść na bezkablowy net. Myślałem, żeby wykupić w orange za 60 zł abonament, do tego modem SonyEricsson GC85 z EDGE. Głównie przeglądam strony www i aktualizuje oprogramowanie, meile też raczej małe zdjęcia czyli te 0,5 GB powinno mi starczyć. Chciałem się jednak dowiedzieć, czy to działa ? czy np da się przeglądać Ziemię przez goole earth ? Głownie będę używał w Wawie więc przez EDGE. Będę wdzięczny za wszystkie rzeczowe rady...
TJE
Użytkownik forum
Posty: 31
Rejestracja: 2006-06-02, 21:09

Re: Orange - Twoj Net

Post autor: TJE »

W Warszawie masz UMTS i w niektórych miejscach nawet HSDPA więc pomyśl o lepszym modemie. EDGE oczywiście też ci się przyda ale poza warszawą.
Awatar użytkownika
gnd
Stały użytkownik forum
Posty: 130
Rejestracja: 2005-12-07, 15:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Orange - Twoj Net

Post autor: gnd »

...jak masz w ideii albo + abonament, to ryczaut na internet możesz sobie włączyć jako usługę dodatkową na min 1 okres rozliczeniowy...
Awatar użytkownika
seboo
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 247
Rejestracja: 2006-03-19, 14:41
Lokalizacja: prawie Wawa

Re: Orange - Twoj Net

Post autor: seboo »

i jest taka mozliwosc wlaczenia opcji jako dodatek do abonamentu ? dla indywidualnych - niefirmowych abo ??
Sheffo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2006-11-01, 12:12
Lokalizacja: W-wa

Hot spot

Post autor: Sheffo »