dzejk pisze:u znajomego to samo - lejek 2Mb/s od wczoraj. W sierpniu miał przekroczony limit o jakieś 20 GB, ale lejka nie było. Może zaczęli liczyć wg aktywacji DIL'a, a nie miesiąca ?
No właśnie jak to jest bo ile ludzi tyle stwierdzeń.
Czy transfer 100GB jest przyznawany:
1. od 1 do 30/31 każdego miesiąca ?
czy
2. Od daty aktywacji DIL + 30dni ?
dzejk pisze:u znajomego to samo - lejek 2Mb/s od wczoraj. W sierpniu miał przekroczony limit o jakieś 20 GB, ale lejka nie było. Może zaczęli liczyć wg aktywacji DIL'a, a nie miesiąca ?
No właśnie jak to jest bo ile ludzi tyle stwierdzeń.
Czy transfer 100GB jest przyznawany:
1. od 1 do 30/31 każdego miesiąca ?
czy
2. Od daty aktywacji DIL + 30dni ?
*111*480*1# albo w Play24 (zakładka Pakiety i usługi).
Musisz mieć min. 30zł na koncie, aktywne połączenia wychodzące i dowolny pakiet danych na koncie promocyjnym (może być ten z doładowania, np. 2GB za 50zł).
Huawei E5186s-22a + Sorensen 17dB MIMO 1800MHz| RBM5
I mi nałożyli lejek 2 września, jednak ja korzystam z play na kartę i kupuję ten pakiet za 45zł miesiąc. Nowy okres rozliczeniowy był od pierwszego, pobrałem 6 gb i 2 września lejek, równiuśkie 2Mb/s play się zasłania, że tak nie powinno być, a inni sądzą, że to zwiastun, końca tej oferty, gdyż jest przecież nowa taryfa na gorszych warunkach za 49zł.
Dużo osób ma/miało ten problem - jakaś awaria w play. Zadzwoń do BOK, ponoć najszybciej usuną problem. Ewentualnie załóż zgłoszenie przez play24. Kolega wczoraj zgłaszał i dziś zdjęli mu lejek.
Dzwoniłem już pierwszego dnia, Pani była tak niezorientowana, że powiedziała iż jest awaria nadajnika w mojej okolicy i stąd ten problem. Potem jeszcze dodała coś o jakiś pakietach co nic nie miało to związku z moim lejkiem. Napisałem zgłoszenie w niedziele i do dziś cisza, ale dopiero poniedziałek minął...
Można, to taryfa głosowa. Ale w LTE korzystasz tylko z sieci macierzystej Play. Roaming krajowy nie działa w LTE, skorzystasz z niego do rozmów oraz transmisji danych na 3G i 2G.
rwk dostaniesz tylko w bonusie za rejestrację, przenosząc numer do rbm z innej sieci, np. orange, t-mobile, plus.
Bedąc już w rbm zmigrujesz do taryfy rbm5, a rwk zostanie.
Przeniosłem dwa numery z Orange do rbm. Dostałem taryfę rbm 7. Podczas próby zmiany na rbm 5 pojawia się nieznany błąd. Na obydwu numerach.
Nie da się przez play24, nie da się przez kod ussd, bok twierdzi żeby próbować w innym terminie. W Google znalazłem ten problem z 2014 r nie rozwiązany.
U mnie aktywacja numeru poszła w ten sposób, że zrobiłem to poprzez infolinię Play i tam na podstawie mojego głównego nr play zarejestrowałem dodatkowy z RBM(starter z puszką Red Bulla).
Teraz tylko jedna kwestia mnie zastanawia. Czy jeśli doładowałem konto za 50 zł i tam w promocyjnych mb mam 2 gb z doładowania(jest to ważne do 26.12.2016) to ten transfer wystarczy do korzystania z LTE do tej daty ? Czy muszę cyklicznie za miesiac wykupic ten pakiet 600 mb co miesiąc.
MarianOS pisze:Teraz tylko jedna kwestia mnie zastanawia. Czy jeśli doładowałem konto za 50 zł i tam w promocyjnych mb mam 2 gb z doładowania(jest to ważne do 26.12.2016) to ten transfer wystarczy do korzystania z LTE do tej daty ? Czy muszę cyklicznie za miesiac wykupic ten pakiet 600 mb co miesiąc.
Jeśli wymusisz łączenie tylko w LTE, to możliwe, że w ogóle nie zużyjesz tego pakietu i po kolejnym doładowaniu przedłuży się na kolejne 100 dni.
Huawei E5186s-22a + Sorensen 17dB MIMO 1800MHz| RBM5