Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Dyskusje o ofertach operatorów (GSM/UMTS/HSPA/LTE) krajowych i zagranicznych (m.in.: Cyfrowy Polsat, Aero2), umowach, limitach, reklamacjach itp.
Polecamy na początek: Aero2 - darmowy dostęp do internetu -> www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=30177

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 5920
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2017-09-30, 19:20

a pakiet danych na koncie kolega ma ??

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile

Cena - 60 zł za m-c. Kontakt na PW

blogger
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 294
Rejestracja: 2015-03-31, 19:25

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: blogger » 2017-09-30, 19:26

Tak to u mnie wygląda.
Zrzut ekranu 2017-09-30 o 20.25.32.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 5920
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2017-09-30, 19:30

No to jakimś cudem masz lejek, moze przekroczyłes 100GB we wrzesniu ?

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile

Cena - 60 zł za m-c. Kontakt na PW

blogger
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 294
Rejestracja: 2015-03-31, 19:25

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: blogger » 2017-09-30, 19:33

No właśnie, że nie. Kilka dni temu aktywowałem i dopiero dzisiaj włożyłem do routera bo na innej karcie wskoczył lejek. Zmieniłem router i dalej to samo.

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-09-30, 21:28

onken pisze:a pakiet danych na koncie kolega ma ??

Ja właśnie mam pytanie o aktywacje 100GB. Czy wymagane jest posiadanie aktywnego jakiegokolwiek innego pakietu internetowego - Co to właściwie oznacza?
Bo ja aktywowałem 100GB w panelu Play24, nie zważając na to czy muszę mieć włączony jakiś inny pakiet danych. I się udało. Jak to z tym jest?

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7136
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2017-09-30, 21:30

DIL się włączy za każdym razem, wystarczy saldo konta równe lub większe niż 30 zł. Tylko przy braku małego pakietu danych będzie masakryczny lejek 16 kbps.
TP-LINK TL-WR1043NDv2 @ LuCI openwrt + Huawei e3372s-153 hilink mod
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

blogger
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 294
Rejestracja: 2015-03-31, 19:25

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: blogger » 2017-09-30, 22:15

U mnie jakoś jest problem... We wrześniu włączył się lejek, karta wyjęta, po wyłączeniu DIL aktywacja na nowo i max 2Mb.

kutan123
Stały użytkownik forum
Posty: 82
Rejestracja: 2016-09-22, 19:33
Lokalizacja: Kruszwica

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: kutan123 » 2017-09-30, 22:20

Lejek "resetuje się" 1szego dnia kolejnego miesiąca.

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7136
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2017-09-30, 22:34

Dokładnie, liczy się miesiąc kalendarzowy. Data włączenia DIL nie ma znaczenia.
TP-LINK TL-WR1043NDv2 @ LuCI openwrt + Huawei e3372s-153 hilink mod
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-01, 00:12

Mamy 1.10, przywitał mnie po raz pierwszy (od początku korzystania z Redbulla) taki komunikat: http://zero.play.pl/. W Play24 pakiet niby jeszcze aktywny (z poprzedniego miesiąca), więc nie mogę aktywować na kolejny.

Ktoś ma teraz podobnie?

Gumorek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2016-04-25, 09:54

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: Gumorek » 2017-10-01, 00:50

Cześć! Jakoś ok. 24-go nagle mi zjadło mały pakiet (LTE na sztywno itd. - korzystam od lat). LTEFree wyłączało mi się o danej godzinie zawsze (tym razem powinno ok. 12 w południe), a tu jakby wyłączył się np. o północy (zjadło pakiet ok. 6 rano). Włączyłem mały pakiet jeszcze raz, LTEFree - jest lejek, przemęczyłem się. Ale, kurna, teraz 1:50 i mam 3Mb/s, a zawsze pierwszego się resetował - co jest?

blogger
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 294
Rejestracja: 2015-03-31, 19:25

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: blogger » 2017-10-01, 05:46

Październik mamy i lejek odblokowany, cóż za radość nastąpiła gdy zdarzyła się ta chwila :D Dzięki za pomoc :ok:

Gumorek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2016-04-25, 09:54

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: Gumorek » 2017-10-01, 07:22

I u mnie też...

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-01, 20:57

A u mnie lejek nadal..

blogger
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 294
Rejestracja: 2015-03-31, 19:25

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: blogger » 2017-10-02, 12:34

Takie szybkie pytanie dotyczące szczególnego przypadku. Mam na koncie ponad 30 zł, DIL powinien jeszcze prawie miesiąc podziałać. Czy wydając teraz środki DIL staje się dezaktywuje, lejek się pojawi itd ?

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7136
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2017-10-02, 13:03

Będzie działać, jak dotychczas. Saldo >=30 jest wymagane tylko do włączenia.
TP-LINK TL-WR1043NDv2 @ LuCI openwrt + Huawei e3372s-153 hilink mod
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

blogger
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 294
Rejestracja: 2015-03-31, 19:25

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: blogger » 2017-10-02, 13:07

dzejk pisze:Będzie działać, jak dotychczas. Saldo >=30 jest wymagane tylko do włączenia.

Dzięki.

eddie
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 189
Rejestracja: 2007-11-01, 15:08
Lokalizacja: Warszawa-Targówek

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: eddie » 2017-10-03, 09:31

mateo03 pisze:A u mnie lejek nadal..


Trzeba mieć jakikolwiek pakiet internetowy najlepiej przed aktywacją LTE.
Pakiet wykupiony, albo promocyjny za doładowanie konta.

Stan pakietu wykupionego sprawdzasz kodem *108# (prawdopodobnie?, bo nie używam tego pakietu).
Stan pakietu promocyjnego za doładowanie sprawdzasz kodem *107# (od dwóch lat mam tylko ten pakiet i ciągle rośnie, bo go prawie nie używam będąc prawie zawsze w zasięgu LTE)

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-03, 15:16

eddie pisze:Trzeba mieć jakikolwiek pakiet internetowy najlepiej przed aktywacją LTE.
Pakiet wykupiony, albo promocyjny za doładowanie konta.
...

To ja przyznam, że pierwsze słyszę. Ja nic poza aktywacją "Darmowy Internet LTE" nie robiłem. Możesz wyjaśnić co dokładnie muszę zrobić? Obecnie tak to wygląda na moim koncie w Play24:
Obrazek

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7136
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2017-10-03, 15:33

W głównym menu play24 kliknij czerwoną ikonę Stan konta i tam zobacz, czy masz pakiet z doładowania.
TP-LINK TL-WR1043NDv2 @ LuCI openwrt + Huawei e3372s-153 hilink mod
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-03, 16:01

Oto co tam jest:
Obrazek

szrek
Stały użytkownik forum
Posty: 68
Rejestracja: 2017-02-13, 20:28

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: szrek » 2017-10-03, 16:04

Włącz pakiet 600 MB za 5 zł.

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-03, 16:11

Trochę się pośpieszyłem i aktywowałem Pakiet Internet 25MB za 3 zł. Co teraz?
szrek pisze:Włącz pakiet 600 MB za 5 zł.

Ok, tylko jeszcze który ;) Zrzut z dostępnymi pakietami w moim poście.

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7136
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2017-10-03, 16:40

Ten za 3 zł też wystarczy - widocznie kolega ma jeszcze starą taryfę. Musi być cokolwiek powyżej zera w pakietach.
TP-LINK TL-WR1043NDv2 @ LuCI openwrt + Huawei e3372s-153 hilink mod
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-03, 16:47

Ok. I teraz, żebym pamiętał na przyszłość.... :)
Każdego 1. dnia miesiąca mam kupić pakiet danych za 3 zł, a kiedy dostane sms-a o końcu DILa, to mam go ponownie aktywować? Bo te dwa zdarzenia nie zbiegną się w jednym czasie, z tego co pamiętam to sms o końcu DILu dostaję zawsze 4. dnia miesiąca.

dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7136
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: dzejk » 2017-10-03, 17:04

To nie będzie stała data, bo zarówno pakiety, jak i DIL są na 30 dni.
Jak się skończy DIL, to zacznie zjadać Ci mały pakiet. Jak i on się skończy, to przyjdzie sms, ale net podziała jeszcze parę godzin. Wtedy musisz działać. Generalnie pilnuj dat i smsów.
TP-LINK TL-WR1043NDv2 @ LuCI openwrt + Huawei e3372s-153 hilink mod
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieqqooyhy5/Documents

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-03, 18:43

Ok, @dzejk dzięki za wyjaśnienie.
Tylko ten lejek nie chce zniknąć... :(

robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1690
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: robertnik » 2017-10-03, 18:53

Musisz i to jednocześnie mieć aktywne darmowe LTE i mieć pakiet internet, albo promocyjne MB więcej niż 0.
Ponadto łączyć się przez LTE Play(nie w roamingu, nie w innej technologii).

tasv
Stały użytkownik forum
Posty: 54
Rejestracja: 2010-02-02, 20:38

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: tasv » 2017-10-03, 20:07

@robertnik, DIL jeszcze nie wygasł z poprzedniego miesiąca. A pakiet danych dzisiaj aktywowałem. Na routerze wymuszony tylko LTE.

robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1690
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: robertnik » 2017-10-03, 20:32

A masz tu więcej niż 0?
mateo03 pisze:Obrazek


Wróć do „Co wybrać - usługi operatorów GSM/UMTS/HSPA/LTE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości