Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Dyskusje o ofertach operatorów (GSM/UMTS/HSPA/LTE) krajowych i zagranicznych (m.in.: Cyfrowy Polsat, Aero2), umowach, limitach, reklamacjach itp.
Polecamy na początek: Aero2 - darmowy dostęp do internetu -> www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=30177

Moderator: Moderatorzy

ml13
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 507
Rejestracja: 2015-07-17, 18:58
Lokalizacja: Málaga

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: ml13 » 2018-03-17, 19:58

dzejk pisze:Wg mnie walą głupa, bo im się to po prostu nie opłaca.

Moja znajoma pracuje w Play u nas (małe miasteczko) i faktycznie nie mają tych kart. Mówiła, że swego czasu były ale już od dobrego roku albo dwóch nie przywożą. Chodź może faktyczne w niektórych walą głupa.
Obrazek

Nikita_Bennet
Stały użytkownik forum
Posty: 55
Rejestracja: 2017-10-08, 11:36

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: Nikita_Bennet » 2018-03-17, 20:10

dzejk pisze:Przeniesienie numeru z innej sieci do red bull na kartę daje pierwszy rok ważności konta. Tyle, że ciężko znaleźć salon play, który zrobi te przenosiny.

Po prostu trzeba zamówić przez infolinię RBM do konkretnego salonu play. Numer infolinii gdzieś na stronie RBM można znaleźć.
W salonie play nie zamówią wam tej karty, zamówią co najwyżej energy.

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 4602
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2018-03-17, 20:33

I myślisz że wyślą do wybranego salonu ??

Nie żartuj ;)

Wiele salonów to franczyza mającą wyłącznie własne magazyny.

jacoosnk
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2017-11-23, 18:00

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: jacoosnk » 2018-03-18, 11:54

Pozwolę sobie wypowiedzieć w temacie dostępności starterow do przenosin RBM bo przerabialem ostatnio ten temat, podobnie jak wyżej miałem problem z przeniesieniem powód oczywiście brak starterow, robiłem kilka zgłoszeń do działu obsługi RBM i niestety nic to nie dawało obiecali dosylac karty jednak nic z tego nie wynikało, bo później salon dzwonił do mnie ze tych kart nie mają na swoim magazynie i nie będą mieć, przy okazji się dowiedziałem właśnie ze każdy salon ma innego właściciela i mają swoje magazyny i dostępność kart jest ograniczona.

Jednak byłem na tyle zdeterminowany, że chodziłem po wszystkich salonach w okolicy i tak trułem o te karty przy każdej wizycie, że aż dziewczyna w jednym salonów chyba miała mnie już dość :D zamówiła specjalnie karty i udalo się przenieść dwa numery.

Podsumowując wszystko zależy od woli sprzedawcy w salonie... Bo jak wiadomo oni nic z tego nie mają... A szkoda. Bo powinni mieć płacone za każdy przeniesiony numer.

gunio1991
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2018-03-02, 20:07

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: gunio1991 » 2018-03-20, 15:56

Byłem dzisiaj w jednym z salonów, i powiedzieli że RWK nie przechodzi po zmianie taryfy. Czy to dlatego że nie było odpowiednich z okrągłą czerwoną naklejką starterów, na których jest to możliwe, tylko standardowe RMB?

P.S. Najpierw muszę znaleźć salon z takim starterem albo zamówić do któregoś, najlepiej do tego w którym tak powiedzieli :rotfl: żeby było ciekawej bo do działa z tego co tutaj idzie wyczytać.
Ostatnio zmieniony 2018-03-20, 16:22 przez gunio1991, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 4602
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2018-03-20, 16:14

To Ci głupot nagadali ;)

krychun3
Stały użytkownik forum
Posty: 62
Rejestracja: 2017-12-03, 16:30

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: krychun3 » 2018-03-21, 09:34

Nie przenieśli bo im się nie chciało(nie mają za to płacone), mi też powiedzieli że awaria systemu a koniec końców przenieśli w ten sam dzień.

3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 627
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: 3G_ » 2018-03-21, 10:12

Nie pytaj o takie rzeczy w salonie, bo w końcu faktycznie RWK nie będzie się przenosić (to się udaje niezgodnie z regulaminem).
Obrazek

yan
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2017-02-21, 11:36

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: yan » 2018-03-21, 10:18

Czy na RBM5 działa usługa VOIP ?

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 4602
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2018-03-21, 12:22

Działa.

cierny
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2018-03-23, 13:32

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: cierny » 2018-03-23, 13:36

U mnie taryfa Play Fresh Darmowe Rozm i Sms
Kodem *163*99# nie da rady. Moge wejsc w menu taryf przez *163# ale tam tylko RBM energy. Nie strace przez to RWK?

Moze infolinia> Fakt mobile > potem RBM 5 ?

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 4602
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2018-03-23, 13:45

RWK tą drogą i podobną stracisz, jak juz masz w Play to zapomnij o tak prostym RWK

cierny
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2018-03-23, 13:32

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: cierny » 2018-03-23, 15:01

onken pisze:RWK tą drogą i podobną stracisz, jak juz masz w Play to zapomnij o tak prostym RWK

Sa inne sposoby na zatrzymanie RWK niz przenosiny do innej sieci numeru a potem powrot na RBM?

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 4602
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: onken » 2018-03-23, 15:11

No właśnie nie ma. Inną sieć to oznacza inna niż Play i temu podobne.

Hermogenes
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1200
Rejestracja: 2015-09-12, 14:33

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Postautor: Hermogenes » 2018-03-23, 15:47

Onken ale przecież gwiazdka jeat tylko przy 200 zł bonus i 20 GB bonus przy RWK gwiazdki nie ma przy przenosinach z Play https://www.redbullmobile.pl/obsluga-kl ... to-proste/
poz .Hermogenes


Wróć do „Co wybrać - usługi operatorów GSM/UMTS/HSPA/LTE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], matek451 i 7 gości