Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

O, znów się można pośmiać :)
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

Głupoty gadasz, kutan.
Zamrażanie połączenia w play dotyczy wszystkich usług, bez wyjątku, a nie tylko rbm. Zgłaszało to wiele osób na forum. Co więcej, przez pewien czas był spokój, ale ostatnio problem powrócił.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

@kutan123

Napisałem to samo na forum Play i tam osoba która mi odpowiedziała nie napisała że pisze głupoty tylko stwierdziła że przekaże sprawę dalej tylko poprosił o numer zgłoszenia. Nie wiem kim ta osoba jest szczerze nie interesuje mnie to.
kutan123
Stały użytkownik forum
Posty: 81
Rejestracja: 2016-09-22, 19:33
Lokalizacja: Kruszwica

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: kutan123 »

Widzisz to proste ... agentura działa, marketing ma się dobrze i wszystkie chwyty dozwolone ;D
Dokładnie nie ma co dalej roztrząsać tematu ala "mam 2Mb/s" bo oni zrobią z nas "deb.ili" i pokażą fejkowe screeny gdzie niby maja "1 terabajt na s" ... nie wiem czy się śmiać czy płakać, pozdrawiam ;D
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

LOL Panowie teorie spiskowe snujecie. To internet bezprzewodowy i zależy od wielu czynników. Mając prędkość 5Mb wina może leżeć i po stronie operatora, zalagowany BTS, słaby dosył, ale wystarczy wziąść telefon i test zrobić pod BTSem, a później przyjżeć się parametrom własnego połączenia. Na kaprysy od strony operatora nie macie wpływu, ale po waszej stronie i w waszym interesie jest optymalizacja tego co możecie(np odpowiednia antena.
Tak jest u mnie w szczycie, ale to wcale nie oznacza że tak będzie u każdego. Chcecie stabilnego internetu pociągnijcie kabel.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

kutan123 pisze:Widzisz to proste ... agentura działa, marketing ma się dobrze i wszystkie chwyty dozwolone ;D
Dokładnie nie ma co dalej roztrząsać tematu ala "mam 2Mb/s" bo oni zrobią z nas "deb.ili" i pokażą fejkowe screeny gdzie niby maja "1 terabajt na s" ... nie wiem czy się śmiać czy płakać, pozdrawiam ;D
Ja mam 40mbit i co w związku z tym? jak średnio trzy razy na dzień nie mam internetu przez kilka minut, ale to dla Ciebie gadanie głupot :facepalm:
robertnik pisze:LOL Panowie teorie spiskowe snujecie. To internet bezprzewodowy i zależy od wielu czynników. Mając prędkość 5Mb wina może leżeć i po stronie operatora, zalagowany BTS, słaby dosył, ale wystarczy wziąść telefon i test zrobić pod BTSem, a później przyjżeć się parametrom własnego połączenia. Na kaprysy od strony operatora nie macie wpływu, ale po waszej stronie i w waszym interesie jest optymalizacja tego co możecie(np odpowiednia antena.
Tak jest u mnie w szczycie, ale to wcale nie oznacza że tak będzie u każdego. Chcecie stabilnego internetu pociągnijcie kabel.
W tym regionie w którym mieszkam mogłem liczyć tylko na ADSL, a to jest jeszcze bardziej niestabilne niż LTE które jeszcze kilka miesięcy wcześniej na modemie USB działało bez problemu.
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Czyli sam widzisz że to Twój lokalny problem. Po co to ciągniesz. Napisz do operatora że taki i taki BTS w takich i takich godzinach miewa awarie.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

robertnik pisze:Czyli sam widzisz że to Twój lokalny problem. Po co to ciągniesz. Napisz do operatora że taki i taki BTS w takich i takich godzinach miewa awarie.
Żeby napisać do operatora o tym że taki i taki BTS ma problemy, to trzeba znać konkretną lokalizacje, a w routerze takich informacji nie ma.
Chodzi mi o to że osoba która zarzuca mi pisanie głupot i nie rozumie pojęcia "całkiem możliwe" i oburza się jakby faktycznie było na co.
Sam przyznał kilka stron wcześniej, że to normalne zjawisko w Play zamrażanie połączenia :P Nie to nie jest normalne i napisałem o tym na Play24 ale nie dostałem odpowiedzi napisałem na forum Play i obiecali zająć się sprawą. Po to to ciągnę bo chce znać przyczynę. Ty jak masz problem nie szukasz rozwiązania gdzie się da?
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Nie nie całkiem możliwe, bo problem nie dotyka wszystkich i pisałem o tym wcześniej, zanim zmaterializowałeś teorię spiskową. Macie coś tam w Łodzi nie tak, a co... Problem będzie niezależnie czy to SIM Play, czy RMB, ale to może sprawdzić tylko ten kto miewa takie problemy.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

robertnik pisze:Nie nie całkiem możliwe, bo problem nie dotyka wszystkich i pisałem o tym wcześniej, zanim zmaterializowałeś teorię spiskową. Macie coś tam w Łodzi nie tak, a co... Problem będzie niezależnie czy to SIM Play, czy RMB, ale to może sprawdzić tylko ten kto miewa takie problemy.
Skoro problem jest niezależnie od tego jaka karta sim RBM/Play to dlaczego internet w telefonie z sieci Play działa też LTE, a na routerze nie ma w ogóle połączenia i zasięgu sieci? W którym miejscu napisałem, że tak jest i to na pewno prawda i jestem w 100% przekonany o dyskryminacji użytkowników z kartami sim RBM?
onken pisze:W wielu miejscach jest problem z zamrażaniem połączenia, szczególnie podczas wysycającego pobierania
Ogólnie pojęte wiele miejsc. Można poprosić o konkrety?
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6437
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: onken »

Np u mnie w okolicach Krakowa jak i wynika to też z opisów co ludzie pisali na forum

Choć ostatnie 2 tyg jest ok.

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19160
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: matek451 »

Czy na tym Forum jest jeszcze moderator? Takie posty jak @anewu a szczególnie @kutan123 sprowadzają poziom tego forum na samo dno i jeszcze niżej. Poziom ich "wiedzy" obraża mnie i innych użytkowników Forum, bo to że się ośmieszają jest oczywiste. Rozumiem, ze można bezkarnie obrażać innych użytkowników więc i ja spróbuję. Kolego @kutan123 ty mi nawet do pięt nie dorastasz z wiedzą na temat internetu, mobilnego , sprzętu itp, itd. Od lat pomagam tutaj i nie tylko ludziom za free. Nie moim problemem jest niezaprzeczalny fakt ze w Play od 43 m-cy można mieć internet LTE bez umowy za psie pieniądze. Dla dobra innych użytkowników polecałem go i będę polecał, niech korzystają póki DIL działa. Problem zamrażania połączenia znany od dawna i dotyczy wszystkich kart Play, mam abonamentowa w telefonie i jest podobnie. Jak trzeba być naiwnym aby liczyć na to że goście z Forum Play czyli @Play4You będący pracownikami operatora to rozwiążą, śmiechu warte jak pisze @3G. To standardowa formułka jaka wygłaszają od lat, zrób zgłoszenie i im podaj to przyspieszą. Czekaj tatka latka, oni nic z tym nie zrobią bo nic nie mogą. Na forum Play są od robienia dobrego wrażenia i graja dobrych wujków. Przerabiane wielokrotnie.
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

Właśnie, moderator... też miałem taką myśl, bo co i raz wpadnie tu taki jeden czy drugi nic nie wiedzący i tylko ferment sieją i obrażają innych. To jednak nie jest śmieszne...
Dodam tylko, że od dawna "opiekuję się" w rodzinie trzema numerami RBM z DIL i na żadnym nie ma większych problemów tylko jeden ma prędkości rzędu 10-15 Mb/s, ale to wynika z odległości 9 km, pojedynczej anteny i w dodatku pomiędzy sektorami, ale użytkownik uznał, że jest wystarczająco OK i tak to na razie zostało. Do tego czwarty, mój prywatny DIL - ten służy głównie do testów.
Ale co tam, ja się nie znam, głupoty piszę i w ogóle pewnie jestem opłacany przez P4 :zly: :mur:
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19160
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: matek451 »

To tak jak ja, tylko mi płaci jeszcze Orange, T-mobile. Tylko od Solorza kasy nie biorę bo mnie na forum Plusa zbanowali. Nie wiedziałem jednak, że moja działalność "marketingowa" jet śledzona przez jakiegoś paranoika, który na dodatek inputuje mi jakobym polecał E5573 choć od dawna wiadomo że MiFi to nie moja bajka do zastosowań stacjonarnych. Na dodatek tylko ktoś o zerowej wiedzy nazwie E5573 z Huaweia "beznadziejnym modemem". Zorientowani wiedzą ze ten MiFi do kupienia za około 100 zł to najlepszy wybór w kategorii cena/jakość jeśli chodzi o MiFi z LTE. Ale ja też się nie znam na sprzęcie i ofertach.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

matek451 pisze:Czy na tym Forum jest jeszcze moderator? Takie posty jak @anewu a szczególnie @kutan123 sprowadzają poziom tego forum na samo dno i jeszcze niżej. Poziom ich "wiedzy" obraża mnie i innych użytkowników Forum, bo to że się ośmieszają jest oczywiste. Rozumiem, ze można bezkarnie obrażać innych użytkowników więc i ja spróbuję. Kolego @kutan123 ty mi nawet do pięt nie dorastasz z wiedzą na temat internetu, mobilnego , sprzętu itp, itd. Od lat pomagam tutaj i nie tylko ludziom za free. Nie moim problemem jest niezaprzeczalny fakt ze w Play od 43 m-cy można mieć internet LTE bez umowy za psie pieniądze. Dla dobra innych użytkowników polecałem go i będę polecał, niech korzystają póki DIL działa. Problem zamrażania połączenia znany od dawna i dotyczy wszystkich kart Play, mam abonamentowa w telefonie i jest podobnie. Jak trzeba być naiwnym aby liczyć na to że goście z Forum Play czyli @Play4You będący pracownikami operatora to rozwiążą, śmiechu warte jak pisze @3G. To standardowa formułka jaka wygłaszają od lat, zrób zgłoszenie i im podaj to przyspieszą. Czekaj tatka latka, oni nic z tym nie zrobią bo nic nie mogą. Na forum Play są od robienia dobrego wrażenia i graja dobrych wujków. Przerabiane wielokrotnie.
Uderz w stół itd :)
Jednak przyznałeś że to co napisałem w swoim poście do którego się przyczepiłeś reagując wielkim oburzeniem coś na rzeczy jest.
Zdecyduj się czy Play to robi celowo czy jednak nie bo ty się ośmieszasz w tym momencie. W jednym poście zaprzeczasz że co ja piszę że się tych głupot czytać nie da, a w innym twierdzisz że Play z tym nic nie zrobi :facepalm: Nikt się tym nie zajmie czy w to salonie czy forum Play czy Play24 bo tak i już. W dodatku pokazałeś że nie umiesz czytać ze zrozumieniem, bo z twojego wcześniejszego posta w którym mi odpowiedziałeś i tak cię uraził wynikło że ja opisywałem problem ograniczenia prędkości, a post był wyraźnie o problemach ze stabilnością połączenia :)
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19160
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: matek451 »

Ostatnia nadzieja w tym @Play4Y z Forum Play, on nie tylko 'przyspieszy" zgłoszenie ale i od ręki rozwiąże problemy. A na serio to dostaniesz standardową formułkę że wszystko OK. Powtórzę jeszcze raz, karty RBM są traktowane tak samo jak inne w Play, czytać umiem . Teorie spiskowe nie maja potwierdzenia w faktach. Poza tym aby mówić o stabilności twojego połączenia po LTE czy WiFi trzeba znać parametry sygnału LTE, pasmo z którego korzystasz. Póki co tymi danymi się nie pochwaliłeś.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

@matek451

Router nie podaje informacji z jakim BTS'em się łączy i jakie są parametry sygnału LTE gdybym dysponował takimi danymi napisał bym o nich już dawno.
Domyślam się jak działają fora tego typu, to samo by było w salonie Play pracownicy obiecali że zajmą się sprawą byli by mili i tyle na tym by się skończyło.
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Nie wiem czy to powszechne, ale z samochodem jeżdżę do mechanika, bo się na tym nie znam, jak choruje chodzę do lekarza, bo się na tym nie znam. To jednak nie jest wiedza tajemna i przy odpowiednim zaangażowaniu mógłbym ją poznać.
Skoro się nie znasz, masz sprzęt z którego nie potrafisz wyciągnąć tych informacji(a zapewne są gdzieś opisane) to czemu nie pójdziesz do fachowca? Są firmy zajmujące się łącznością bezprzewodową, ba mają pracowników i oni też nie pogardzą przysłowiową "flaszką".
lukkki
Stały użytkownik forum
Posty: 84
Rejestracja: 2013-03-02, 21:08
Lokalizacja: EU

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: lukkki »

aenwu pisze:@matek451

Router nie podaje informacji z jakim BTS'em się łączy i jakie są parametry sygnału LTE gdybym dysponował takimi danymi napisał bym o nich już dawno.
Domyślam się jak działają fora tego typu, to samo by było w salonie Play pracownicy obiecali że zajmą się sprawą byli by mili i tyle na tym by się skończyło.
Jak Ty nie wiesz nawet jaką masz siłę sygnału to o czym my rozmawiamy? :D Napisałeś coś tam o zanikaniu sygnału...i obarczyłeś winą operatora, a mi to wygląda po postu, że masz bardzo kiepski sygnał i po prostu gubisz go :)
Obrazek
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

aenwu pisze:Router nie podaje informacji z jakim BTS'em się łączy i jakie są parametry sygnału LTE gdybym dysponował takimi danymi napisał bym o nich już dawno.
Jaki to router?
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

robertnik pisze:Nie wiem czy to powszechne, ale z samochodem jeżdżę do mechanika, bo się na tym nie znam, jak choruje chodzę do lekarza, bo się na tym nie znam. To jednak nie jest wiedza tajemna i przy odpowiednim zaangażowaniu mógłbym ją poznać.
Skoro się nie znasz, masz sprzęt z którego nie potrafisz wyciągnąć tych informacji(a zapewne są gdzieś opisane) to czemu nie pójdziesz do fachowca? Są firmy zajmujące się łącznością bezprzewodową, ba mają pracowników i oni też nie pogardzą przysłowiową "flaszką".
Bo nie chce szukać takich firm i trafiać na tzw "fachowca" przerabiałem temat "fachowców" jak miałem internet ADSL i dziękuje bardzo.
Nie chodzi o to że ktoś może mieć większą wiedzę ode mnie.

@lukkki
Siła sygnału jest na poziomie dwóch-trzech kresek prędkości jakie uzyskuje są na poziomie 30-40mbit gdyby z zasięgiem był problem, to nie uzyskałbym takich prędkości nie sądzisz? w marcu jak miałem modem USB Huawei E3372h był zasięg na tym samym poziomie i połączenie było stabilne teraz działa stabilnie, a są okresy że zanika sieć co kilkanaście minut. Dopiero od kwietnia są problemy z samym połączeniem.

@dzejk

Router jaki posiadam to Huawei B593s-22
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

Może to być problem z samym urządzeniem lub zasilaczem.
Parametry sygnału masz w panelu routera, po wejściu w opcje i kliknięciu w status funkcji bezprzewodowej.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

Odwiedziłem dziś dwa salony Play. W żadnym z nich nikt nic nie wiedział nic o przeniesieniu do RBM...
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

To promocja dla uważnych, na której operator delikatnie mówiąc nie zarabia, ale zabiera klientów konkurencji. Dla mniej uważnych ma wielkie napisy z promocją na abonament.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

Czyli co, iść do nich jeszcze raz i w jaki sposób przekonać do przeniesienia numeru do RBM7?
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Miałem kiedyś bardzo podobnie i odbiłem się o ścianę. Jak nie mają kart sim(a te są inne) to nie przewalczysz. Mi szkoda było nerwów, kolejne kupowałem na allegro, a 5dych na kwartał to dla mnie i tak mega okazja. Ostatnio kupowałem od tego użytkownika za 14.99, ale chyba dobrze mu interes działa. Pozostaje jeździć po cepeenach i szukać takiego startera.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

robertnik pisze:Miałem kiedyś bardzo podobnie i odbiłem się o ścianę. Jak nie mają kart sim(a te są inne) to nie przewalczysz. Mi szkoda było nerwów, kolejne kupowałem na allegro, a 5dych na kwartał to dla mnie i tak mega okazja. Ostatnio kupowałem od tego użytkownika za 14.99, ale chyba dobrze mu interes działa. Pozostaje jeździć po cepeenach i szukać takiego startera.
Widziałem dzisiaj kilka starterów z puszką, ale tutaj najbardziej zależy mi na RWK.
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

Muszą mieć specjalne zestawy z napisem ''nie do sprzedaży - 7 zł''.
A te z puszką z aukcji allegro są na stacjach orlenu za 9 zł.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

No też właśnie.
Okej, przejdę się jutro do jeszcze jednego salonu, wiem o który starter chodzi i o niego będę walczył. Dzięki!
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

Po co kupujecie drogie startery na allegro? Przeciez można kupić Playa, zmienić na Fakt, następnie już na RBM5 i ładować 50zl co 100 dni.
Zablokowany