Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19161
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: matek451 »

Ostatnia nadzieja w tym @Play4Y z Forum Play, on nie tylko 'przyspieszy" zgłoszenie ale i od ręki rozwiąże problemy. A na serio to dostaniesz standardową formułkę że wszystko OK. Powtórzę jeszcze raz, karty RBM są traktowane tak samo jak inne w Play, czytać umiem . Teorie spiskowe nie maja potwierdzenia w faktach. Poza tym aby mówić o stabilności twojego połączenia po LTE czy WiFi trzeba znać parametry sygnału LTE, pasmo z którego korzystasz. Póki co tymi danymi się nie pochwaliłeś.
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

@matek451

Router nie podaje informacji z jakim BTS'em się łączy i jakie są parametry sygnału LTE gdybym dysponował takimi danymi napisał bym o nich już dawno.
Domyślam się jak działają fora tego typu, to samo by było w salonie Play pracownicy obiecali że zajmą się sprawą byli by mili i tyle na tym by się skończyło.
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Nie wiem czy to powszechne, ale z samochodem jeżdżę do mechanika, bo się na tym nie znam, jak choruje chodzę do lekarza, bo się na tym nie znam. To jednak nie jest wiedza tajemna i przy odpowiednim zaangażowaniu mógłbym ją poznać.
Skoro się nie znasz, masz sprzęt z którego nie potrafisz wyciągnąć tych informacji(a zapewne są gdzieś opisane) to czemu nie pójdziesz do fachowca? Są firmy zajmujące się łącznością bezprzewodową, ba mają pracowników i oni też nie pogardzą przysłowiową "flaszką".
lukkki
Stały użytkownik forum
Posty: 84
Rejestracja: 2013-03-02, 21:08
Lokalizacja: EU

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: lukkki »

aenwu pisze:@matek451

Router nie podaje informacji z jakim BTS'em się łączy i jakie są parametry sygnału LTE gdybym dysponował takimi danymi napisał bym o nich już dawno.
Domyślam się jak działają fora tego typu, to samo by było w salonie Play pracownicy obiecali że zajmą się sprawą byli by mili i tyle na tym by się skończyło.
Jak Ty nie wiesz nawet jaką masz siłę sygnału to o czym my rozmawiamy? :D Napisałeś coś tam o zanikaniu sygnału...i obarczyłeś winą operatora, a mi to wygląda po postu, że masz bardzo kiepski sygnał i po prostu gubisz go :)
Obrazek
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

aenwu pisze:Router nie podaje informacji z jakim BTS'em się łączy i jakie są parametry sygnału LTE gdybym dysponował takimi danymi napisał bym o nich już dawno.
Jaki to router?
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

robertnik pisze:Nie wiem czy to powszechne, ale z samochodem jeżdżę do mechanika, bo się na tym nie znam, jak choruje chodzę do lekarza, bo się na tym nie znam. To jednak nie jest wiedza tajemna i przy odpowiednim zaangażowaniu mógłbym ją poznać.
Skoro się nie znasz, masz sprzęt z którego nie potrafisz wyciągnąć tych informacji(a zapewne są gdzieś opisane) to czemu nie pójdziesz do fachowca? Są firmy zajmujące się łącznością bezprzewodową, ba mają pracowników i oni też nie pogardzą przysłowiową "flaszką".
Bo nie chce szukać takich firm i trafiać na tzw "fachowca" przerabiałem temat "fachowców" jak miałem internet ADSL i dziękuje bardzo.
Nie chodzi o to że ktoś może mieć większą wiedzę ode mnie.

@lukkki
Siła sygnału jest na poziomie dwóch-trzech kresek prędkości jakie uzyskuje są na poziomie 30-40mbit gdyby z zasięgiem był problem, to nie uzyskałbym takich prędkości nie sądzisz? w marcu jak miałem modem USB Huawei E3372h był zasięg na tym samym poziomie i połączenie było stabilne teraz działa stabilnie, a są okresy że zanika sieć co kilkanaście minut. Dopiero od kwietnia są problemy z samym połączeniem.

@dzejk

Router jaki posiadam to Huawei B593s-22
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

Może to być problem z samym urządzeniem lub zasilaczem.
Parametry sygnału masz w panelu routera, po wejściu w opcje i kliknięciu w status funkcji bezprzewodowej.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

Odwiedziłem dziś dwa salony Play. W żadnym z nich nikt nic nie wiedział nic o przeniesieniu do RBM...
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

To promocja dla uważnych, na której operator delikatnie mówiąc nie zarabia, ale zabiera klientów konkurencji. Dla mniej uważnych ma wielkie napisy z promocją na abonament.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

Czyli co, iść do nich jeszcze raz i w jaki sposób przekonać do przeniesienia numeru do RBM7?
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Miałem kiedyś bardzo podobnie i odbiłem się o ścianę. Jak nie mają kart sim(a te są inne) to nie przewalczysz. Mi szkoda było nerwów, kolejne kupowałem na allegro, a 5dych na kwartał to dla mnie i tak mega okazja. Ostatnio kupowałem od tego użytkownika za 14.99, ale chyba dobrze mu interes działa. Pozostaje jeździć po cepeenach i szukać takiego startera.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

robertnik pisze:Miałem kiedyś bardzo podobnie i odbiłem się o ścianę. Jak nie mają kart sim(a te są inne) to nie przewalczysz. Mi szkoda było nerwów, kolejne kupowałem na allegro, a 5dych na kwartał to dla mnie i tak mega okazja. Ostatnio kupowałem od tego użytkownika za 14.99, ale chyba dobrze mu interes działa. Pozostaje jeździć po cepeenach i szukać takiego startera.
Widziałem dzisiaj kilka starterów z puszką, ale tutaj najbardziej zależy mi na RWK.
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

Muszą mieć specjalne zestawy z napisem ''nie do sprzedaży - 7 zł''.
A te z puszką z aukcji allegro są na stacjach orlenu za 9 zł.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

No też właśnie.
Okej, przejdę się jutro do jeszcze jednego salonu, wiem o który starter chodzi i o niego będę walczył. Dzięki!
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

Po co kupujecie drogie startery na allegro? Przeciez można kupić Playa, zmienić na Fakt, następnie już na RBM5 i ładować 50zl co 100 dni.
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

A próbowałeś? Ja nie z Playa, czy faktu, ale rozbiłem się o niemoc z tą konkretną sim. Inne mieli, tych nie i nie pomogło szarpanie, pisanie do pomocy, na forum Play... Jak nie mają to amen, nie jesteś w stanie tego wyegzekwować, można próbować szczęścia w innym salonie.
ramonramirez
Stały użytkownik forum
Posty: 122
Rejestracja: 2015-06-16, 10:54
Lokalizacja: WRO

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: ramonramirez »

Dziś już drugi raz dostaję blokadę i zero.play.pl

Za pierwszym razem wykupiłem 600mb i nie pomogło pomimo włączenia pakietu. Po paru godzinach zrestartowałem, internet ruszył. Teraz znów blokada.

Właśnie zrestartowałem modem, znów działa.
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

Żeby mieć darmowy internet musisz:
1 Mieć co najmniej 30zł na koncie.

Obrazek

2 Mieć jakiś zapas megabajtów(z doładowania, albo pakiet).

Obrazek

3 Włączoną usługę darmowy LTE.

Obrazek

4 Mieć włączony w modemie, ruterze tylko LTE.

Obrazek

5 Być w zasięgu LTE.

Mało tego wszystkie te punkty trzeba spełnić jednocześnie :))
honor
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2007-03-01, 22:52

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: honor »

robertnik pisze:A próbowałeś? Ja nie z Playa, czy faktu, ale rozbiłem się o niemoc z tą konkretną sim. Inne mieli, tych nie i nie pomogło szarpanie, pisanie do pomocy, na forum Play... Jak nie mają to amen, nie jesteś w stanie tego wyegzekwować, można próbować szczęścia w innym salonie.
Na innym forum pisali, że można zadzwonić do BOK i poprosić o zamówienie odpowiednich kart do konkretnego salonu. Podobno działa, chociaż pewnie nie w każdym przypadku. Ja mam swój salon, w którym zawsze te karty są dostępne, więc nie próbowałem.

Co do starterów z puszką to można je kupić oprócz Orlenu w sieci Żabka, salonach Inmedio, ale jak pisał kolega wyżej szkoda zachodu i lepiej zaopatrzyć się w byle jaki starter play z taryfą głosową i zmigrować przez Fakt do RBM5, otrzymujemy warunki identyczne jak na karcie z zestawu z puszką. Chyba nawet 4 dni dłuższy termin na wychodzące.
Huawei B525@DIL5 RWK
Furialek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-21, 00:45

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Furialek »

Wszystko działa, śmiga, jest super.
Pytanie: Po jakiej ilości danych faktycznie włącza się lejek i jak sprawdzić ile tych danych już wykorzystałem?
Drugie pytanie: W konfiguracji huawei e3372s mam wybór "Tylko LTE" - czy da się go ustawić na "TYLKO 4G"? albo na konkretne pasmo? - nie mogłem znaleźć takich opcji.
Vister81
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-14, 09:04

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Vister81 »

Obsługa z kolejnego salonu powiedziała, że numer mogę przenieść do RBM, ale tylko do oferty Energy.
To samo mówi pomoc Play na Facebooku.
Nie wiem co robić :)

@edit
Okej, zadzwoniłem na infolinię RBM, mają zamówić te karty do salonu :]
aenwu
Użytkownik forum
Posty: 23
Rejestracja: 2014-10-03, 11:39
Lokalizacja: Zgierz

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: aenwu »

dzejk pisze:Może to być problem z samym urządzeniem lub zasilaczem.
Parametry sygnału masz w panelu routera, po wejściu w opcje i kliknięciu w status funkcji bezprzewodowej.
Jak to sprawdzić na przyszłość czy jest problem z samym urządzeniem czy jego zasilaczem? od wczoraj nie mam problemów z internetem.
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

aenwu pisze:Jak to sprawdzić na przyszłość czy jest problem z samym urządzeniem czy jego zasilaczem? od wczoraj nie mam problemów z internetem.
Podmień zasilacz ?
Furialek pisze:Wszystko działa, śmiga, jest super.
Pytanie: Po jakiej ilości danych faktycznie włącza się lejek i jak sprawdzić ile tych danych już wykorzystałem?
Drugie pytanie: W konfiguracji huawei e3372s mam wybór "Tylko LTE" - czy da się go ustawić na "TYLKO 4G"? albo na konkretne pasmo? - nie mogłem znaleźć takich opcji.
1. Nie jest to sztywna granica. Jak nie będziesz ściągał dużych ilości danych w godzinach szczytu, to włączy się później. Można i 2x więcej wyciągnąć niż gwarantowane 100GB. Ilość danych sprawdzisz w statystykach modemu lub na koncie numeru w play24.
2. LTE to 4G. Wybór pasm zależy od softu w modemie. Można także użyć zewnętrznych programów do wymuszania pasm. Jaki masz soft w modemie ?
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

robertnik, nie zrozumiałeś mnie... Nie chodziło mi o przenosiny i RWK (fakt - tu Fakt nie ma nic do rzeczy :), przenosiny są możliwe tylko na tę kartę "7 zł nie do sprzedaży"), tylko o normalne ładowanie 50 zł co 100 dni, tzn. kupno dowolnego starteru Playa, migrację kodem do Faktu, następnie migrację do RBM5 (bo nie da się bezpośrednio z Playa do RBM5). To jest to samo co kupno startera z puszką na stacji paliw czy drożej na allegro, różnica taka, że startery Playa są wszędzie i może być za 5zł.

Furialek, LTE i 4G to jest to samo - kwestia jak który producent sobie nazwał :)

Vister81, przenosiny do Energy to ciekawy temat. Wg niektórych źródeł nie są w ogóle możliwe, a jedyna opcja to przenosiny do RBM7 MNP (czyli to co chcemy). I teraz jeśli salon twierdzi, że przeniesie Cię do Energy to są dwie możliwości:
1. Nie da się przenieść - odmowa systemu.
2. Przeniosą Cię na RBM7 MNP mimo, iż twierdzą , że na energy.
Ale to zależy jaką kartę Ci dadzą. Jak właściwą ("7zł nie do sprzedaży) to będzie dobrze, a jak jakąkolwiek inną to system jej nie przyjmie i tyle z przenosin. Ćwiczyłem to w kilku salonach.

No jest jeszcze trzecia możliwość - że jednak trafisz do Energy, ale nie słyszałem jeszcze o takim przypadku, choć niczego nie dam sobie uciąć, że tak się nie stanie ;)

Ja bym próbował na Twoim miejscu - w najgorszym razie trafisz do RBM energy, ale możesz potem zmienić na RBM5, tylko okrężną drogą (chyba też przez Fakt albo Play i Fakt) no i nie uzyskasz w ten sposób RWK.
Ostatnio zmieniony 2017-05-24, 10:35 przez 3G_, łącznie zmieniany 5 razy.
Furialek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-21, 00:45

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Furialek »

1. Nie jest to sztywna granica. Jak nie będziesz ściągał dużych ilości danych w godzinach szczytu, to włączy się później. Można i 2x więcej wyciągnąć niż gwarantowane 100GB. Ilość danych sprawdzisz w statystykach modemu lub na koncie numeru w play24.
2. LTE to 4G. Wybór pasm zależy od softu w modemie. Można także użyć zewnętrznych programów do wymuszania pasm. Jaki masz soft w modemie ?
1. Na koncie w play24 nie moge tego znaleźć. Tzn. jest w zakladce polaczenia informacja ile danych uzylem, ale widnieje tam 474 kb, a przy 4h'nnym streamowaniu wątpię by tyle się pobrało ^^
2. Rozumiem, mam wrażenie, że mimo wyboru "tylko lte" modem łaczy się przez 3G i dlatego mam niewielkie wartosci upload/dowload - ale mozliwe ze to zalezy od odleglosci od nadajnika i braku anteny przy modemie.
Soft podam wieczorem - teraz jestem w pracy, nie mam takich informacji. Btw. jak to sprawdzić?
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

1. Na play24 te dane są odświeżane raz na dobę chyba. W modemie masz na bieżąco.
2. W jaki sposób łączysz się z netem - przez program, czy panel w przeglądarce www ?
3G_
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 636
Rejestracja: 2005-10-26, 16:07
Lokalizacja: ERW / WPI

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: 3G_ »

Furialek, a może masz zaznaczone tylko ostatnie 5 dni?
U mojego brata jak karta sieci w modemie w routerze i połączenie trwa np. dwa tygodnie to system pokazuje to w ten sposób jakby powiedzmy wczoraj, przedwczoraj itp. wcale nie korzystał tylko wszystkie dane dopisuje do dnia, kiedy połączenie zostało nawiązane (tak wnioskuję). Mogę pokazać potem screena.
A prędkości zależą od wielu czynników - przede wszystkim poziomu i jakości sygnału oraz obciążenia sieci. Wcale nie musi być tak, że jak masz LTE to na pewno będzie od razu super szybko. Nie ma tak ;)
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: robertnik »

robertnik pisze:Sumę pobranych i wysłanych sprawdzasz w play24, połączenia. U Ciebie będzie to bieżący okres rozliczeniowy, bo masz umowę, a Ci z RBM będą musieli zaznaczyć od daty i wybrać pierwszy, bo w RBM okres rozliczeniowy trwa od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.

Obrazek

Jak przeszkadza Ci lejek, to jakimś wyjściem jest zakup RBM, z dilem opisanym dokładnie w tym wątku.
Furialek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 13
Rejestracja: 2017-05-21, 00:45

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: Furialek »

Ok, mozliwe że się nie odświeżyło jeszcze. Sprawdzę wieczorem. Dzięki Panowie.

Modem mam przez www. sprawdzę jak to wygląda tam również wieczorem.
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Uruchomienie Redbull Mobile 100GB

Post autor: dzejk »

Jak przez www, to masz hilinka, więc może zadziała jedna z poniższych aplikacji do podglądu parametrów sygnału i wymuszania pasm w LTE:
http://www.lte-anbieter.info/ltewatch/huawei.php
https://www.dropbox.com/s/x3f5jxw89rjk0 ... t.zip?dl=0
Zablokowany