pomoc dla amatora

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
xiaomi
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2016-01-30, 11:45

pomoc dla amatora

Post autor: xiaomi »

hej jestem kompletnym amatorem w kwestii Internetu bez kabli mimo szczerych chęci i studiowania forum dalej nie mam pewności jak i co ( im więcej czytam tym bardziej do mnie dociera że mniej wiem i rozumiem) - proszę o pomoc. Mieszkam na wsi -" Suchynicze" ,powiat sokólski, woj. podlaskie i chciałbym założyć w domu internet . Sąsiedzi używają Internetu z orange - freedom (cdma rev a wyciąga ok 1-2,7 mbit/s ping 50-100) wiem że w ofercie już teraz jest freenet (lte) nie chciałbym narobić głupot i bulić 2 lata za coś co będzie mi psuć nerwy codziennie i stąd mój post . Proszę o pomoc czy mam realne szanse na dobre łącze z internetem co mogę wynegocjować, jaki sprzęt wybrać ( internet będzie przy komputerze stacjonarnym i chciałbym mieć wi fi w domu dom parterowy mały, chciałbym abyście mi zgrali zestaw optymalny nie najtańszy, to będzie nowa umowa).
Wszystkim którzy pomogą padam do nóg :padam: i z góry dziękuje :zdrowko: .
dexter18

Re: pomoc dla amatora

Post autor: dexter18 »

W twojej lokalizacji będzie dostępne DC z Orange, są też nadajniki z Plusa LTE w Sokółka. Bliżej 8 km przy panelu dualnym powinno udać się zestawić połączenie. Masz smartfona ? Spróbuj wyszukać ręcznie sieci czy masz jakiś sygnał LTE.
xiaomi
Początkujący użytkownik forum
Posty: 9
Rejestracja: 2016-01-30, 11:45

Re: pomoc dla amatora

Post autor: xiaomi »

mam telefon z plusa to chyba nie sprawdzę lte z oranga ? jestem kompletnym laikiem i trzeba tłumaczyć jak dla jaskiniowca :mur: nie wiem co to dc z orange ?
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19150
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: pomoc dla amatora

Post autor: matek451 »