RBM na Karte 5 sie kończy

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: RBM na Karte 5 sie kończy

Post autor: bartex03 »

ramonramirez pisze:P;odepnę się pod temat… Mam RBM 5. Doładowałem za 50, włączyłem usługę darmowego LTE i od dobrych kilkunastu godzin jest "w trakcie włączania". Czy to normalne? Zwykle trwało to nie dłużej niż godzinę. Czy PLAY w ten sposób zniechęca do korzystania z tej usługi jako podstawowego łącza internetowego? A może po prostu jest weekend i wszystko dzieje się wolniej, bo nie ma tam kto przełożyć wajchy? :)
Mam podobnie , dzisiaj włączone o 9.30 i nadal mam "w trakcie włączania" - smsów brak ..
ramonramirez
Stały użytkownik forum
Posty: 122
Rejestracja: 2015-06-16, 10:54
Lokalizacja: WRO

Re: RBM na Karte 5 sie kończy

Post autor: ramonramirez »

Włączyli dzisiaj o 13-tej. Trwało to jakieś 40 godzin.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: RBM na Karte 5 sie kończy

Post autor: bartex03 »

Rozmawialem z pomocą techniczną godzina 22.00

Mają problem z systemem automatycznej aktywacji DIl. Powinno to trwać max kilka minut, a trwa ponad 2 doby.

DIL został u mnie włączony ręcznie przez konsultanta , bo mialem sytuację że dostalem lejek 64
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19162
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: RBM na Karte 5 sie kończy

Post autor: matek451 »

Problemy to mają chyba ze wszystkim, nie tylko z DIL. Od 36godzin włączają mi np. bonus za rejestrację karty RBM 7MNP.
bartex03
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 440
Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
Lokalizacja: Lublin

Re: RBM na Karte 5 sie kończy

Post autor: bartex03 »

matek451 pisze:Problemy to mają chyba ze wszystkim, nie tylko z DIL. Od 36godzin włączają mi np. bonus za rejestrację karty RBM 7MNP.
Dokładnie , jeszcze przed telefonem do BOK RBM w sprawie DIL, chciałem awaryjnie włączyć pakiet danych 6 GB. Do tej pory nie został włączony. Poczekam max 24 godziny i piszę reklamację.
ODPOWIEDZ