Internet w Porębie

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
NatureCalls
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2017-03-13, 19:12

Internet w Porębie

Post autor: NatureCalls »

Witam, mieszkam w Porębie koło Zawiercia, aktualnie posiadam internet radiowy, którego nie mogę zmienić, ponieważ żaden dostawca nie jest w stanie mnie podłączyć. Internet wystarcza mi jedynie do oglądania filmów na YT (czasami w 720p) i do przeglądania internetu, leczy gdy próbuję pograć CS-a to pingi ciągle skaczą od 50ms do 500ms przez co nie da się grać. Ping dosłownie skacze nonstop i to jest o wiele gorsze niż gdyby był na stałem poziomie 150ms. Chciałbym zapytać jaki internet mobilny w mojej okolicy byłby najlepszy ponieważ jestem w tym kompletnie zielony. Abonament nie wchodzi w gre ponieważ za 3 miesiące opuszczam kraj.
https://scr.hu/ZLlkk2 na czerwono zaznaczyłem gdzie dokładnie mieszkam
patryk7588
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 410
Rejestracja: 2012-07-15, 09:05

Re: Internet w Porębie

Post autor: patryk7588 »

LTE masz od każdego operatora, kup startery i wykonaj testy.
W Plusie do 15 marca działa bonus za rejestrację, czyli 50GB na testy.
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19151
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Internet w Porębie

Post autor: matek451 »

Zapoznaj się z wątkiem o RBM z usługą Darmowy internet LTE bez limitu skoro ma to być internet bez umowy,koszt 5 zł/m-c. Zasięg LTE w Play z BTS-a przy LWP 7a. Działa na LTE1800, LTE2100, LTE800 możliwe ze na LTE2600. Wykonaj testy LTE Play na telefonie z Network Cell Info, pokaże parametry sygnału i dane BTS-a, speedtesty. U siebie na zewnątrz i pod BTS-em. Musisz się liczyć z zakupem modemu/ routera z LTE. Na 3 m-ce wystarczy mobilny routerek LTE za około 100 zł czyli E5573, E5577. Do BTS-a około 2-3 km, możliwe że będzie konieczna antena zew. na wybrane pasmo.
NatureCalls