LTE/Internet po UE

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
cbear
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2017-07-04, 16:12

LTE/Internet po UE

Post autor: cbear »

Witam, jestem kierowcą zawodowym, wiem że zmianie w ostatnim czasie uległ roaming, ale to wy najlepiej się orientujecie w tych ofertach. Oczywiście chodzi o jak największą ilość GB w całej Unii, który operator ma najlepszą ofertę teraz? Dziękuję serdecznie za ewentualną pomoc w doborze. Z internetu korzystam z telefonu dual sim jako routera do laptopa.
robertnik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1682
Rejestracja: 2010-09-27, 17:05
Lokalizacja: Opole

Re: LTE/Internet po UE

Post autor: robertnik »

Ue to wspólnota, ale jednak Państw. Nawet w obrębie jednego Państwa(tu mam na myśli Polskę) usługi jakiegoś poważniejszego dostępu oferowane są w obrębie własnej sieci(play), na wspólnej infrastrukturze(Tmobile, Orange) i efekt kreatywnej księgowości Plus z klonami.
Jak jeździsz po UE to są operatorzy satelitarni z cenami do przełknięcia(przykład, należy wczytać się w regulaminy, bo nie śledzę tego rynku). Oczywiście droższy sprzęt, jak na ciężarówce to z stabilizatorem i pozycjonerem, np coś takiego(filmik).
Przy okazji masz telewizję.
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: LTE/Internet po UE

Post autor: dzejk »

Niestety jeśli chodzi o paczki internetu w roamingu to są one dużo mniejsze, niż te do wykorzystania w kraju, ok. 10% limitu można użyć w EU. Większość operatorów zdecydowała się na wprowadzenie tylko nielimitowanych rozmów i smsów.
sokoleokoo2
Stały użytkownik forum
Posty: 149
Rejestracja: 2010-08-15, 07:47
Lokalizacja: kraków

Re: LTE/Internet po UE

Post autor: sokoleokoo2 »