Wybór internetu bezprzewodowego do domu

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
frodziaczek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2017-09-10, 19:15

Wybór internetu bezprzewodowego do domu

Post autor: frodziaczek »

Pozdrawiam forumowiczów, mój pierwszy post.

Potrzebuję pomocy przy wyborze internetu bezprzewodowego do domu.
Nabyłem nieruchomość w Pszczynie, ul. Roehricha. Niestety nie mam możliwości podłączenia się do lokalnych dystrybutorów internetu (nie mówiąc już o tym, że o światłowodzie nie mam co marzyć).

Proszę o poradę jak mam podejść do wyboru oferty internetu domowego: mam pomierzyć jakieś zasięgi? zrobić jakieś testy?
Wiem jedynie, że Orange oferuje 150GB, co na chwilę obecną jest ponoć najlepszą ofertą. Niestety poza tym jestem zielony: czym się różnią oferowane modemy, jak je skonfigurować, czy może kupić go na własną rękę, o co chodzi z dodatkowymi antenami zewnętrznymi itp.
Dodam, że mam jeszcze możliwość położenia kabli w domu. Telefony mamy w Virginie.
Zależy mi na dobrym WiFi (dom jest w miarę duży, sypialnie po przekątnej) i bezproblemowym Netflixie.

Pozdrawiam
dzejk
Guru bezprzewodowy
Posty: 7187
Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
Lokalizacja: internet

Re: Wybór internetu bezprzewodowego do domu

Post autor: dzejk »

Najbliższy nadajnik na ul. Górnośląskiej 11 - komin - teren Patentus.
Play ma tam działające LTE 800, 1800 i 2100 MHz. Orange i T-mobile współdzielone LTE 1800 MHz. Plus ma LTE 800 i 1800 MHz.
Mapa - http://beta.btsearch.pl/?dataSource=loc ... 15&zoom=15
Jeśli masz w telefonie LTE, to zrób test z kartą virgin. Na telefonie zainstaluj apkę Network Cell Info Lite oraz speedtest by ookla.
Pokaż wyniki. Na jutrzejszy wieczór załatw darmowy starter od t-mobile lub za 5 zł od orange, to samo z plusa i powtórka testów.
frodziaczek
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2017-09-10, 19:15