Internet na totalnej wsi

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
patryk542
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2017-09-28, 12:31

Internet na totalnej wsi

Post autor: patryk542 »

Witam,
to mój pierwszy post na tej stronie, została mi ona polecona przez technika z cyfrowego polsatu (:O), ale do rzeczy.
Panowie, szukam jakiegoś internetu, jestem w tych sprawach zielony (jeszcze). Zależy mi na nielimitowanym dostępie. Może być router, może być kabel, satelita, byleby chodziło. Ostatnio miałem internet przez kabel telefoniczny z Orange, ale rezygnuję z umowy z powodu braku internetu przez miesiac. Odnośnie prędkości, w zupełności wystarczy mi prędkość 10-20mb/s. Jeśli jeszcze nie odniosłem się do jakichś szczegółów to piszcie, odpowiem. Miejscowość to Borowa w gm.Zakliczyn, woj.małopolskie. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6436
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Internet na totalnej wsi

Post autor: onken »

Sprawdź T-Mobile skoro ma być bez limitu.

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19150
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Internet na totalnej wsi

Post autor: matek451 »

Na tej wsi to najpierw trzeba sprawdzić czy uda się złapać na zewnątrz zasięg jakiegoś operatora. Wesoło nie jest, testy na kartach pre-paid na telefonie z aplikacją Network Cell info, dla kazdego screeny z zakładki DANE.
Filipek
Stały użytkownik forum
Posty: 64
Rejestracja: 2017-08-12, 19:18

Re: Internet na totalnej wsi

Post autor: Filipek »

1.Potrzebujesz telefonu z LTE (NIE MOZE BYC TO 3G!)
2.Jak masz tel. z LTE kup startery Plus,Orange,Play, T-Mobile
3. Plusa i Play mozesz sobie odpuścić, wątpie aby na "TOTALNEJ" wsi internet hulał.
4,zarejestruj startery