przedłużenie umowy PLUS LTE
Moderator: Moderatorzy
- onken
- ** Moderator **
- Posty: 6436
- Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
- Lokalizacja: Kraków
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
To żeś się Pan specjalista wysilil...
Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange
Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19151
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Szkoda czasu na pisanie pod ten adres mailowy, kontaktowałem się ze 3 razy, odpowiedź z ich strony standard. Nic ciekawego, wkoło powtarzana formuła i propozycje dużo gorsze od obecnej. Adres i konsultanci dla typowych Januszy, którzy myślą że w Plusie to Pana Boga za nogi złapali. Zaawansowani i zorientowani użytkownicy kwitują te ich obecne propozycje pustym śmiechem. Oferty przedłużeniowe z DUK w słabe i przy no limit z T-Mobile wyglądają żałośnie. Konsultanci z DUK sprawiają wrażenie że Plusowi wcale nie zależy na utrzymaniu klienta. No i konsultanci z DUK na 90% moich pytań nie znali odpowiedzi albo wygadywali bzdury, szczególnie jeśli chodzi o zagadnienia techniczne i sieć LTE Plusa. Ale to standard u wszystkich operatorów.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2377
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Nie standard a szczęście. Miałem w każdej sieci numer i nie raz trafił się ktoś obeznany w temacie w każdej z nich. Ale to chyba trzeba mieć większe szczęście niż żeby trafić 6 w lotto
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-06-02, 03:43
- Lokalizacja: Polska
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Tymczasem u mnie w T-mobile:
(ten limit 2TB to sobie orientacyjnie ustawiłem)
Pobrałem co najmniej 600GB backupów, które wcześniej musiały siedzieć na chmurze.
Do tego mogę wreszcie robić dziennie backupy stronki WWW (3-5GB), zamiast trzymać je na innym VPSie.
(ten limit 2TB to sobie orientacyjnie ustawiłem)
Pobrałem co najmniej 600GB backupów, które wcześniej musiały siedzieć na chmurze.
Do tego mogę wreszcie robić dziennie backupy stronki WWW (3-5GB), zamiast trzymać je na innym VPSie.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2377
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Jakoś mnie to nie dziwi. Spróbuj taki wynik wykręcić w plusie
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-06-02, 03:43
- Lokalizacja: Polska
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Netflix w 4K (które swoją drogą na TV chyba nawet nie może być wyłączone) bierze ~7-8GiB na godzinę. To daje około 14 godzin oglądania, zanim wykorzysta się pakiet podstawowy 100GB w Plusie. Do tego zakłada się, że w domach jest zazwyczaj więcej telewizorów. Przy 2 telewizorach daje to możliwość obejrzenia po 7 godzin w miesiącu. Do tego dochodzą inne rzeczy.
Rozumie się, że to Internet mobilny, że są nadajniki obciążone, że to "dla dobra" innych klientów, ale niech reklamują to uczciwie i nie wprowadzają w błąd w regulaminach, tworząc iluzję możliwości pobrania takiej ilości danych jak na Internecie stacjonarnym. Limitów danych nikt się nigdy nie czepiał jeśli były wyraźnie określone. Łapanie klientów metodą krętactwa nigdy nie popłacało i w dłuższej perspektywie czasu się to na nich odbije.
Rozumie się, że to Internet mobilny, że są nadajniki obciążone, że to "dla dobra" innych klientów, ale niech reklamują to uczciwie i nie wprowadzają w błąd w regulaminach, tworząc iluzję możliwości pobrania takiej ilości danych jak na Internecie stacjonarnym. Limitów danych nikt się nigdy nie czepiał jeśli były wyraźnie określone. Łapanie klientów metodą krętactwa nigdy nie popłacało i w dłuższej perspektywie czasu się to na nich odbije.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2377
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
O to właśnie chodzi gdyby podali jasno limit jakiś wtedy nie byłoby żadnego problemu tak to wprowadzanie klientów w błąd i UOKiK powinien się tym zająć
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 2018-03-06, 21:44
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
no ale co zarobili do tej pory to ich,
a nie beda sie reklamowac przeciez "tylko u nas do 7 godizn netflixa miesiecznie"
a nie beda sie reklamowac przeciez "tylko u nas do 7 godizn netflixa miesiecznie"
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 98
- Rejestracja: 2012-06-02, 03:43
- Lokalizacja: Polska
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Jeśli chodzi o UOKiK to już dostali kary za "PowerLTE" i ich "smartDOM": https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12896
Tylko te kary są za niskie. Powinno się zrobić kary takie jak za nieprzestrzeganie GDPR - 4% rocznego przychodu. Wtedy odechciałoby się im stosowania praktyk tego typu.
Konsultantów też mają dziwnych. Dzwoniąc po wypowiedzeniu umowy i pytając jakie warunki byłyby satysfakcjonujące potrafią powiedzieć że z "własnego doświadczenia" im starcza około 50GB. Ale nie potrafią zrozumieć, że z Internetu reklamowanego jako "domowy" może korzystać więcej osób niż oni sami. Przy ich "skromnym" użyciu, jeśli robiłyby to powiedzmy 4 osoby to już wychodzi 200GB, a przy nich lejek prędkości do 0.5Mb/s.
A swoją drogą co ich obchodzi kto ile wykorzystuje. Regulamin oferty powinien być jasny, przedstawiać liczbę GB do wykorzystania, a praktyki tego typu:
viewtopic.php?p=575598#p575598
P.S, ze mną Polsat "przegrał" po 2 reklamacjach. Było to podajże w 2014 roku. Zaproponowali nawet zwrot kosztów aktywacyjnych. W tamtejszym regulaminie był wyraźny zapis w tabelce, że dla wybranej opcji (najdroższej), po wykorzystaniu pakietu podstawowego klient korzysta z "prędkości maksymalnej". Przy tańszych opcjach były chyba zapisy "do 20Mb/s", "do 40Mb/s" itd. W tym wypadku nie było "do", tylko bezczelne stwierdzenie że z maksymalną, nie "do maksymalnej". Niby stwierdzili, że zapis o FUPie i tak jest ważny ale regulamin faktycznie wprowadzał w błąd.
Zostało na tym, że rodzice nie zgodzili się już na kombinowanie i zmianę operatora (też problemem była 2 (w sumie niepotrzebna) usługa "smartDOMu" której opłata znacznie by wzrosła na 2 lata.
W każdym bądź razie jest to denerwujące, że po tylu latach dalej kręcą i kłamią z tą ich ofertą. To takie robienie z ludzi idiotów i wymuszanie interpretacji po ich myśli.
Tylko te kary są za niskie. Powinno się zrobić kary takie jak za nieprzestrzeganie GDPR - 4% rocznego przychodu. Wtedy odechciałoby się im stosowania praktyk tego typu.
Konsultantów też mają dziwnych. Dzwoniąc po wypowiedzeniu umowy i pytając jakie warunki byłyby satysfakcjonujące potrafią powiedzieć że z "własnego doświadczenia" im starcza około 50GB. Ale nie potrafią zrozumieć, że z Internetu reklamowanego jako "domowy" może korzystać więcej osób niż oni sami. Przy ich "skromnym" użyciu, jeśli robiłyby to powiedzmy 4 osoby to już wychodzi 200GB, a przy nich lejek prędkości do 0.5Mb/s.
A swoją drogą co ich obchodzi kto ile wykorzystuje. Regulamin oferty powinien być jasny, przedstawiać liczbę GB do wykorzystania, a praktyki tego typu:
viewtopic.php?p=575598#p575598
Definitywnie zakazane. Przecież to jest plucie klientom w twarz. Każdy może rozumieć "nadmierne" użycie w inny sposób. Te niby dostosowywanie limitów indywidualnie to też praktyka zabroniona. Dlaczego ktoś kto płaci tyle samo za Internet ma dostawać limity szybciej od kogoś innego (kto płaci tyle samo)? Umowy prawne (w tym regulaminy) powinny być tworzone w taki sposób aby jak najklarowniej przedstawić klientowi warunki korzystania z oferty. Nie powinno być żadnych niedomówień.Specjalista_Plus pisze:[...] Jeżeli jednak wykorzystujesz nadmiernie łącze radiowe po wyczerpaniu pakietu dostępnego w Twojej taryfie, to może zostać zastosowana Polityka Uczciwego Korzystania tzw. FUP - powoduje ona obniżenie szybkości przesyłu danych w celu odciążenia pasma sieciowego dla pozostałych użytkowników. Polityka ta jest stosowana dla każdego przypadku indywidualnie w zależności od historii obciążenia sieci.
P.S, ze mną Polsat "przegrał" po 2 reklamacjach. Było to podajże w 2014 roku. Zaproponowali nawet zwrot kosztów aktywacyjnych. W tamtejszym regulaminie był wyraźny zapis w tabelce, że dla wybranej opcji (najdroższej), po wykorzystaniu pakietu podstawowego klient korzysta z "prędkości maksymalnej". Przy tańszych opcjach były chyba zapisy "do 20Mb/s", "do 40Mb/s" itd. W tym wypadku nie było "do", tylko bezczelne stwierdzenie że z maksymalną, nie "do maksymalnej". Niby stwierdzili, że zapis o FUPie i tak jest ważny ale regulamin faktycznie wprowadzał w błąd.
Zostało na tym, że rodzice nie zgodzili się już na kombinowanie i zmianę operatora (też problemem była 2 (w sumie niepotrzebna) usługa "smartDOMu" której opłata znacznie by wzrosła na 2 lata.
W każdym bądź razie jest to denerwujące, że po tylu latach dalej kręcą i kłamią z tą ich ofertą. To takie robienie z ludzi idiotów i wymuszanie interpretacji po ich myśli.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7187
- Rejestracja: 2014-10-17, 14:37
- Lokalizacja: internet
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Co z tego, że dostają kary, jak żaden operator ich nie płaci.
Pliki dla Huawei https://www.mediafire.com/folder/ll9ieq ... /Documents
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2377
- Rejestracja: 2017-10-21, 13:46
Re: przedłużenie umowy PLUS LTE
Zapis FUP jest potrzebny przed ochroną przed Januszami co kupują 1 aktywację dla całego bloku ale stosowanie go po 200 GB czy nawet mniejszej ilości to śmiech na sali.