Dobór operatora internetu mobilnego i teren leśny

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
zan4
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2021-09-17, 18:21

Dobór operatora internetu mobilnego i teren leśny

Post autor: zan4 »

Dzień dobry chciałbym wybrać odpowiedniego operatora Internetu mobilnego. Nie znam się na tych sprawach więc proszę o wsparcie. Mieszkam w lesie do najbliższej wieży mam 3,1km z czego 1 kilometr stanowi las a reszta otwarte pole. Zrobiłem zrzuty ekranu odnośnie operatorów dostępnych na wierzy i innych informacji. Dodam że wieża leży na wysokości 185 m.n.p.m a dom 168 m.n.p.m.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26132
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Dobór operatora internetu mobilnego i teren leśny

Post autor: wojteks »

Weź startery sieci które chciałbyś używać i zrób testy smartfonem (android) z programem netmonster, pokaż tu zrzuty ekranu i speedtesty zrobione około 20:30
Nie pomagam na PW!
zan4
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2021-09-17, 18:21

Re: Dobór operatora internetu mobilnego i teren leśny

Post autor: zan4 »

Obecne mam Plusa z routerem Hewei B315s-22. Zrzuty zrobię jak tylko będę mieć czas
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19161
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Dobór operatora internetu mobilnego i teren leśny

Post autor: matek451 »