Witam.
Przeglądając wpisy na forum zauważyłem jedną ciągle powtarzającą sie informację.
W 90 % nasi "kochani operatorzy" nie zapewniają konkretnego wsparcia technicznego dla swoich usług.
Z własnego doświadczenia moge co nieco powiedzieć o Erze:
1. Brak bezpłatnej infolini dla usługi - teoretycznie jest podany nr 600600600 (Opłata za połączenie zgodne z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie). Gdy już się udaje uzyskac połaczenie najczęstrzym zdaniem, które się słyszy to : "Proszę chwilę poczekać" ( a licznik bije). Efekt koilkunastominutowej rozmowy : Powrót do punktu wyjścia.
Nie udało mi sie jak do tej pory uzyskac , żednej konkretnej pomocy na tej "infolini".
2. Brak szczegółów dotyczących konfiguracji na stronie operatora : http://www.blueconnect.pl.
Są dostępne ulotki (np w PDF) sformułowane bardzo lakonicznie. Czyli materiał reklamowy (innymi słowy - lep na muchy).
3. Brak wsparcia dla użytkowników innych systemów operacyjnych niż "wiodący i niezawodny" M$ Windows.
Osobiście używam Linuxa (FC 4) i Pan w Erze był zdziwiony ,że mi <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> BlueConnect chodzi na Linuksie.
Podsumowując, pozostają jedynie : "telefon do przyjaciela" i pilna lektura wątków na tym forum. (Połaczenie via Blueconnect na Linuksie skonfigurowałem głównie na podstawie informacji z forum + własne, choć niewielkie, doświadczenie z Pingwinem).
Jak jest u innych operatów z tym wsparciem?
Wsparcie techniczne dla usługi u operatorów
Moderator: Moderatorzy
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: Wsparcie techniczne dla usługi u operatorów
"Kochani operatorzy" czy ktos zmuszal Cie do podpisania umowy z tym akurat operatorem?. W erze kazde info jest platne jesli sie z tym nie zgadzasz nie podpisuj umowy proste.
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: Wsparcie techniczne dla usługi u operatorów
Nikt mi lufy do głowy nie przykładał.... ;-)Gosc pisze:czy ktos zmuszal Cie do podpisania umowy z tym akurat operatorem?. W erze kazde info jest platne jesli sie z tym nie zgadzasz nie podpisuj umowy proste.
Klijentem Ery jestem praktycznie od początku ich działalności (Okresowo próbowałem też z IDEA i PLUSem ale ich podstawowe usługi mi po prostu nie odpowiadały - również cenowo).
Fakt, że wiekszość (nie wszystkie jednak) informacje maja płatne, jednak jak do tej pory najdroższe (i to od niedawna) było połaczenie z konsultantantem w BOA (1 PLN) ale infolinia Blueconnecta pobiła wszystko. To pierwszy taki zgrzyt od lat.
Z samej usługi jestem już w tej chwili zadowolony. Net chodzi bez większych problemów, nie zrywa połaczenia a transfer też jest na przyzwoitym poziomie.
Nie zmienia to jednak faktu, że "Pacjencie - ulecz się sam" ;-)