orange - wsparcie techniczne

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
pier

orange - wsparcie techniczne

Post autor: pier »

pmijajac to ze najlepiej to bym z nimi recznie poruszyl moje problemy to...
walcze z nimi od poltora miesiaciaca . na poczatku wmawiali mi ze konfiguracja komputera , pozniej ze przeciazenie nadajnika wiec kupilem tez antene kierunkowa i.... nic szybkosc lacza ok 17kbs, nastepnie zmiana modemu. i tak bylo do wczoraj . zamienilem karte w modemie i EUREKA szybkosc nawet 70 kbs. zaraz telefon do wspaecia :D i wytlumaczylem i.. tak wiedza juz jaki problem tj caly czas mialem blokade ... nie pamietam ile razy do nich dzwonilem ale <font color="#FF00FF"><b>»»na pewno««</b></font> ponad 20 za kazdym razem mowili ze to zgloszone dedzie do dzialu technicznego... a jak sie dowiedzialem to ani razu nie bylo zgloszone. a dzis zadowolony z kawa w reku odpalam kompa i bede serfowal :) i sie wkurzylem nie tym ze sie kawa wylala.... port 80 dziala . kaza, mul nie . za telefon i 3 razy odpowiedz ze oni nic nie zrobili
jak z nimi walczyc ? bo juz nie mam sily
Awatar użytkownika
gnd
Stały użytkownik forum
Posty: 130
Rejestracja: 2005-12-07, 15:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: gnd »

...z operatorem i tak nie wygrasz- NIESTETY... :evil:
Jedynie mozesz go zmienic na innego :wink: - niekoniecznie lepszego... :cry:
Miszka01
Użytkownik forum
Posty: 46
Rejestracja: 2005-11-29, 22:06
Lokalizacja: Polska

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Miszka01 »

Bo Orange tak działa w całej Polsce :) Jest poprostu do .......
Awatar użytkownika
gnd
Stały użytkownik forum
Posty: 130
Rejestracja: 2005-12-07, 15:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: gnd »

...mi jak <font color="#FF00FF"><b>»»na razie««</b></font> dziala ok- ODPUKAĆ....
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1227
Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
Lokalizacja: Flatland

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Szadzik »

pier pisze:pmijajac to ze najlepiej to bym z nimi recznie poruszyl moje problemy to...
walcze z nimi od poltora miesiaciaca . na poczatku wmawiali mi ze konfiguracja komputera , pozniej ze przeciazenie nadajnika wiec kupilem tez antene kierunkowa i.... nic szybkosc lacza ok 17kbs, nastepnie zmiana modemu. i tak bylo do wczoraj . zamienilem karte w modemie i EUREKA szybkosc nawet 70 kbs. zaraz telefon do wspaecia :D i wytlumaczylem i.. tak wiedza juz jaki problem tj caly czas mialem blokade ... nie pamietam ile razy do nich dzwonilem ale <font color="#FF00FF"><b>»»na pewno««</b></font> ponad 20 za kazdym razem mowili ze to zgloszone dedzie do dzialu technicznego... a jak sie dowiedzialem to ani razu nie bylo zgloszone. a dzis zadowolony z kawa w reku odpalam kompa i bede serfowal :) i sie wkurzylem nie tym ze sie kawa wylala.... port 80 dziala . kaza, mul nie . za telefon i 3 razy odpowiedz ze oni nic nie zrobili
jak z nimi walczyc ? bo juz nie mam sily
Dzwonić sobie możesz jeszcze 100x. Wyślij maila z reklamacją to wtedy poskutkuje.
Nie rozumiem jedne rzeczy - masz nowa czy starą licencję GPRS bez limitów? Jeśli masz starą to miałem ten sam problem, po jednorazowym wysłaniu reklamacji przestali mi ucinać transfery i jeszcze oddali kasę za okres kiedy były problemy.
Więcej szczegółów w wątku: GC85 Horror.
Back to the Future ;)
Gerbil

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Gerbil »

Witam
Mam podobny problem, właściwie to od nowego roku.
Mam Bluetootha na usb do PC oraz telefon Nokia 6310i.
Wszystko ładnie mam ustawione od dawna.
Wcześniej internet działał bez zarzutu.
Korzystam z transmisji danych GPRS.
Za każdym razem gdy połącze się z netem
bardzooooo wolnnoooooo wysyła i pobiera dane,
przypominam ze zasięg sieci mam full.
Max transfer jaki osiąga to 2KB/s masakra.
Dane są wysyłane i odbierane bardzo małymi pakietami,
w minimalnych ilościach. O co chodzi??

Zaczełem się zastanawiać czy to nie wina telefonu,
myślałem że modem w telefonie nawala.
Mam jeszcze druga nokie 6310i, więc
wczoraj wieczorem przełożyłem karte sim i podłączyłem
drugi telefon.
Łącze się z netem, zaczyna normalnie działać, strony się otwierają
i transfer o niebo lepszy, i tak do dzisiaj, do 14-tej.

Wieczorem podłączam tel. łącze się, zgrozo znowu to samo.
Znowu transfer minimalny, jakieś niecałe 2KB/s.

O co chodzi??

Wnioskuję z waszych wypowiedzi że mi również musieli przyciąć
transfer, ale jakim prawem!!!!

Prosze o szczegółowe info jak napisać, zgłosić taką reklamacje.
Jaki jest numer do wsparcia technicznego.
Czy <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> jest sens dzwonić.

Kontakt ze mną na mail: [email protected]
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Czarek88lol »

no ja tez mam z nimi problemy;/ od ponad miesiaca jestem posiadaczem modemu ed77 w ofercie Business Everywhere EDGE/WLAN płace 120zł miesięcznie... z poaczatku miałem transfer przy sciaganiu plikow w granicach 5-8kb/s, w nocy transfer dochodził do 15-25kb/s... od jakis 2 tygodni jest tragedia;/ transfer mam 2kb/s masakra;/ dzwoniłem do BOK i kobitka spisała wszsytko i i mieli sie doezwac;/ prawie tydzien minał i a tu cisza;/ w ogole co Oni wyprawiaja;/ nie płace tyle kasy po to aby to wszystko tak zamulało;/ teraz to nawet otwieranie stron to koszmar;/ nie wiem chyba wkrotce znowu bede do nich dzwonił z tym samym problemem... kupie jeszcze antene zewnetrzna kierunkowa moze to cos pomoze;) 3majcie sie;)
pier

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: pier »

na jaki adres mam wyslac do orange meila z reklamacja ?
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1227
Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
Lokalizacja: Flatland

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Szadzik »

Czarek88lol pisze:no ja tez mam z nimi problemy;/ od ponad miesiaca jestem posiadaczem modemu ed77 w ofercie Business Everywhere EDGE/WLAN płace 120zł miesięcznie... z poaczatku miałem transfer przy sciaganiu plikow w granicach 5-8kb/s, w nocy transfer dochodził do 15-25kb/s... od jakis 2 tygodni jest tragedia;/ transfer mam 2kb/s masakra;/ dzwoniłem do BOK i kobitka spisała wszsytko i i mieli sie doezwac;/ prawie tydzien minał i a tu cisza;/ w ogole co Oni wyprawiaja;/ nie płace tyle kasy po to aby to wszystko tak zamulało;/ teraz to nawet otwieranie stron to koszmar;/ nie wiem chyba wkrotce znowu bede do nich dzwonił z tym samym problemem... kupie jeszcze antene zewnetrzna kierunkowa moze to cos pomoze;) 3majcie sie;)
Tną Ci trnsfer bo przekroczyłeś limit.

[email protected]

Hehe, mój setny post.
Back to the Future ;)
pier

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: pier »

ciekawe jak przekroczyc limit jak szybkosc sciagania mam 0,75 ?
100 poscik ? i juz robi sie rutyna ]
pier

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: pier »

mam nowa z limitem 1 g ale limit mi nie grozi bo zaden p2p mi nie chce dzialac lub zrywa . dzis nawet ciezko bylo wyswietlic strone i znowu *800
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Czarek88lol »

hm:P orange przewala i tyle:P Pier daj numer gg do siebie to moze razem cos sie wymysli z ta reklamacja!! ja juz skladałem telefonicznie i mieli to spraawdzic ale minał juz jakis czas i cisza;/ pozdrawiam
pier

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: pier »

czy ktos tunelowal porty ?
Gość

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Gość »

W tego typu sprawach, jeśli telefon/mail nic nie dały należy wysłać reklamację na piśmie listem poleconym na adres firmy. Mają obowiązek ci odpowiedzieć. Jeśli tego nie zrobią masz podkładkę w postaci dowodu nadania.
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1227
Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
Lokalizacja: Flatland

Re: orange - wsparcie techniczne

Post autor: Szadzik »

Anonymous pisze:W tego typu sprawach, jeśli telefon/mail nic nie dały należy wysłać reklamację na piśmie listem poleconym na adres firmy. Mają obowiązek ci odpowiedzieć. Jeśli tego nie zrobią masz podkładkę w postaci dowodu nadania.
Hmm, dziwne raz wysłałem mailem i spoko uznali, oddali 50% ceny abo za miesiąc. Teraz 2-go stycznia zadzwoniłem bo się coś net ślimaczył, to mi w tym tygodniu przyszło pismo, że otrzymali moją reklamację i oddadzą 25% abo (mamc NIELIMITOWANY internet i już ich postraszyłem, że jak będą kombinować t się upomnę o odszkodowanie [w tej chwili chodzi emule z limitem 16KBps DOWN i ciągnie 15KBps, przeglądam forum i piszę posty i czytam grupę dyskusyjną w Thunderbirdzie i wszystko bez problemu]).
Back to the Future ;)
ODPOWIEDZ