stacjonarny + GC89

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
wójek dobra rada
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2006-02-24, 18:05
Lokalizacja: Gdańsk

stacjonarny + GC89

Post autor: wójek dobra rada »

Witam!
Mam takie pytanko! Miałem laptopa i 5 dni temu spaliła mi się płyta główna ;-(
Korzystałem z modemu GC89 i teraz mam dylemat czy jak kupię stacjonarny komputer z prockiem AMD 64 Bit i dokupię adapter do karty PCIAM to czy nie bedzie konfliktu między kartą a prockiem? Ma ktoś jakies doświadczenia albo wiedzę na ten temat?

P.S Może poradzi mi ktoś czy kupić Laptopa czy stacjonarny komputer ( jakie parametry powinien mieć)? Dodam że jestem grafikiem i pracuję na oprogramowaniu Makromedia Flash, Adobe Photoshop, Adobe Premier Studio i AfterEfect! Mam do wydania 5000 zł!

Dzięki za pomoc!
Audi A8 na 255 kapciach- moja bryczka ajjj!
Awatar użytkownika
Vipera
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 567
Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
Lokalizacja: Katowice

Re: stacjonarny + GC89

Post autor: Vipera »

wójek dobra rada pisze:Może poradzi mi ktoś czy kupić Laptopa czy stacjonarny komputer ( jakie parametry powinien mieć)? Dodam że jestem grafikiem i pracuję na oprogramowaniu Makromedia Flash, Adobe Photoshop, Adobe Premier Studio i AfterEfect!
To witamy w klubie :P
Jak sam wiesz, korzystając z tych programów, są one bardzo wybredne i pamięciożerne.
Osobiście uważam, że do w miarę komfortowej pracy z grafiką powinien być stacjonarny PC lub Mac. Laptop ma zbyt duże ograniczenia.
Osobiście lapka używam do wszystkiego z wyjątkiem pracy :P

Co do podłączenia karty w PC, to widzę, że z tym GC89 to jest trochę nieciekawie.
Właśnie dlatego wybrałem Merlina (No... były też i inne powody)