globtroter combo czy se gc 89

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
micha$$$
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2006-08-22, 11:01
Lokalizacja: :D

globtroter combo czy se gc 89

Post autor: micha$$$ »

jestem zupełnei zielony w tym temacie i w połączeniach <font color="#FF00FF"><b>»»komórk-a««</b></font> w zasadzie to nie dla mnie tylko kolegio bo ja mam neo a on chce cos bezprzewodowego lecz tez nie zawiele wie w tym temacie prosił bym o wyrozumiałosc jesli czegos nie zrozumiem czytam czytam i czytam te posty na forum ale nadal jestm głupi i mało rozumiem
"Najwiecej naucza mnie moje w?asne yazdyyyy."
Awatar użytkownika
matinati
Stały użytkownik forum
Posty: 114
Rejestracja: 2006-01-26, 17:19
Lokalizacja: Dabie

Re: globtroter combo czy se gc 89

Post autor: matinati »

Sam osobiście posiadam modem SE GC89 i nie narzekam. Prędkości w EDGE-u są dość przyzwoite. Zresztą cały opis tego modemu masz na stronie SE. A co do karty Option Globtroter Combo to nie posiadam tej karty. Nie będę się rozpisywał o Optionie może ktoś kto posiada tą kartę wypowie się na jej temat.
Pozdro :wink:
SE GC89 + ATK 13,5 dBi = max~30 KB/s
iPlus
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: globtroter combo czy se gc 89

Post autor: Jaco »

Ja posiadam taką kartę i jestem z niej zadowolony.Mam też usunietego simlocka także mogę wybierać w ofertach operatorów ale <font color="#FF00FF"><b>»»na razie««</b></font> pozostaje mi BC.Zaletą tej karty jest to że posiada własną antenę którą można schować i wejście na antenę zewnętrzną.Ogólnie jest wporządku.
Awatar użytkownika
bob
Guru bezprzewodowy
Posty: 7979
Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
Lokalizacja: Mała miejscowość

Re: globtroter combo czy se gc 89

Post autor: bob »