Internet bezprzewodowy play

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
patrykv97
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-09, 18:55

Internet bezprzewodowy play

Post autor: patrykv97 »

Witam, przychodzę tutaj, ponieważ jestem zielony w tych sprawach.

Mam zamiar wybrać ofertę od play'a, gdyż mam 3km do najbliższego nadajnika a pozostałe są w okręgu 6/7+

Play ma oferte 150mb/s i chciałbym właśnie wyciągnąć jak najlepszą jakość. Wiem, że do tego będzie potrzebna antena zewnetrzna skierowana w stronę nadajnika.

Router jaki chyba bedzie dobry (wyraźcie się) to D-Link DWR 116 + modem Huawei E3372 LTE do tego powiedzcie mi jaką antene zewnętrzną musiałbym do niego zamówić by uzyskać dość dobry zasięg.

Z góry dziekuję i czekam na wiadomości! :) ponieważ chcę zdążyć przed świętami
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19151
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Internet bezprzewodowy play

Post autor: matek451 »

W Play nie bierze się abonamentu , internet LTE bez limitu , bez umowy można mieć za 5 zł/m-c, sprzęt kupuje się samemu. A taki slaby zestaw DWR-116 +E3372 można kupić za 150-200 zł. Robiłeś jakieś testy Play? Nikt ci nie zagwarantuje prędkości , tym bardziej 150Mb/s. Jaka to lokalizacja ? Zrób testy LTE Play na telefonie z zainstalowanym Network Cell Info u siebie na zewnatrz i pod tym BTS-em. Program pokazuje parametry sygnału, dane BTS-a. Do tego testy prędkości. Abonament w Play tym bardziej z tym słabym routerem nieopłacalny. Jeśli już ma być abonament to Orange Internet LTE dla domu za 59,90 i routerem MF286.
patrykv97
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2016-12-09, 18:55

Re: Internet bezprzewodowy play

Post autor: patrykv97 »