router LTE - jaki wybrać - prosze o pomoc

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kam912
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2017-08-06, 14:41

router LTE - jaki wybrać - prosze o pomoc

Post autor: kam912 »

Witam, proszę o pomoc w wyborze routera LTE,nie znam się na tym. Dotychczas korzystam z DWR-116 + huawei e3372, umowa z T-mobile jeszcze 15 miesięcy i prędkość od 7mb do 18 mb max osiągam. Niedawno kupiłem nowy telefon Samsung Galaxy s7 edge, przełożyłem kartę z t-mobile i prędkość na telefonie w speedtest.net osiągnęła 120 mb. Na telefonie lte+ widnieje. Doznałem szoku że takie prędkości są możliwe. Z racji tego że mam jeszcze 15 miesięcy do końca umowy w t-mobile nie ma sensu podpisywać 2 umowy z UPC żeby mieć szybszy internet, więc chciałbym kupić jakiś lepszy router. Zastanawiam się nad Huawei b525 a huawei b618. Z tego co widzę ten drugi jest lepszy ale sporo droższy. Na allegro pierwszy mógłbym kupić za 4-5 stów. Drugi natomiast za 7 stów aż jeśli chcę mieć 2 lata gwarancji. Nie wiem czy jest sens tyle wydawać w moich lokalizacjach. Nie znam się na tych agregacjach pasm a boję się czy ten droższy nie będzie działał tak samo jak pierwszy i przepłacę. Proszę o pomoc. 1) lokalizacja, operator tmobile, bts blisko jakiś 1 km ode mnie, full zasięg w domu, 2 ) lokalizacja, operator play, bts z 1 zdjęcia z 3-4 km od domu, bts z 2 zdjęcia z 8-10km od domu, na zewnątrz antena na dachu lte, ten sam sprzęt w drugiej lokalizacji, max 20 mb na antenie
1 lokalizacja.png
2 lokalizacja.png
jarosz99
Użytkownik forum
Posty: 34
Rejestracja: 2017-07-19, 15:34

Re: router LTE - jaki wybrać - prosze o pomoc

Post autor: jarosz99 »