Jaka antena do routera huawei b535

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Snejku
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2018-04-19, 15:44

Jaka antena do routera huawei b535

Post autor: Snejku »

Od około miesiąca internet mobilny od t-Mobile działa mega słabo. Operator mówi, że sieć jest maksymalnie obciążona przez prace i szkole zdalną itp. Aktualnie jest naprawdę tragedia do tego stopnia, że nie jestem w stanie uczestniczyć w wykładach, czy ćwiczeniach na teamsie, grać w gry, o oglądaniu streamów nie wspominając. W godzinach nocnych działa dobrze.

Pakiet to magenta biznes do 60Mb/s, router huawei b535. Router aktualnie ma podłączone dwie antenki z zestawu (na oko mają 8/12 cm) wkręcane z tyłu. Mieszkam w okolicy przystanku Czarna Struga w Markach pod Warszawą (05-270).

Jestem kompletnie zielony i nie wiem co powinienem zrobić, aby dobrać odpowiednia antenę. Moje umiejętności kończą się na zresetowaniu routera z przeglądarki/przestanie na tamtej stronie z LTE, na 3G, bo często działa znacznie lepiej. Po przejrzeniu trochę forum zrobiłem testy zmieniając pasmo (?) dzięki aplikacji LTEwatchH. Nie wiem czy jest to zrobione dobrze, ale mam nadzieje, że tak.
Prosiłbym o jakąkolwiek pomoc, bo to co od początku stycznia się dzieję to jest tragedia :/
casper
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2020-01-03, 23:45

Re: Jaka antena do routera huawei b535

Post autor: casper »

Awaryjnie to kup starter Virgin uruchom pakiet 100GB za free i może jakoś przetrwasz do wiosny - niedaleko nadajnik play masz :)

Może zmień miejsce routera przenieś go wyżej najlepiej na poddasze jak masz możliwość.

A co do anteny to Cybertech 17dBi 1800-2600.
Snejku
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2018-04-19, 15:44

Re: Jaka antena do routera huawei b535

Post autor: Snejku »