NewWalk pisze:Salon jest tylko pośrednikiem w przekazaniu uszkodzonego sprzętu. (...) Więc bez sensu gdybyś miał pretensję do kogoś, kto tylko pomógł Ci przekazać sprzęt do serwisu...
Nie no, to wydaje się być raczej oczywiste.
NewWalk pisze:Możesz pisać reklamację na działanie serwisu, albo dzwoń do nich i się upomnij!
No dobra, napisać mogę ale rozumiem, że do serwisu powinienem pisać, czy do Orange?
Jeśli Internet, to tylko w Play, jeśli telefon, to tylko w Orange
Cóż. Sprawa z modemem się ostatecznie wyjaśniła jakiś miesiąc temu. Po wielu wizytach w salonie okazało się, że modem zaginął w drodze z serwisu do salonu... Na szczęście Orange był na tyle wspaniałomyślny (oczywiście po złożeniu przeze mnie pisemnej reklamacji), że przyznał mi dość sporą obniżkę abonamentu przez pół roku. Co prawda nawet i o to musiałem się upomnieć bo... pani nie do końca doczytała treść mojej reklamacji ale w konsekwencji jestem usatysfakcjonowany załatwieniem sprawy.
Jeśli Internet, to tylko w Play, jeśli telefon, to tylko w Orange