Huawei E176 i Top_netinfo

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vw2008
Stały użytkownik forum
Posty: 139
Rejestracja: 2009-10-12, 11:00
Lokalizacja: Katowice

Huawei E176 i Top_netinfo

Post autor: vw2008 »

Cześć
Chce odrazu podkreslic ze nie znam się modemach :]
Jakis czas temu zakupiłem modem Huawei E176 z Ery
Zaraz po zakupie zainstalowałem Blueconnecta i później Top_net info [dzięki pomocy kolegi sp6huk]
I zaczął sie problem ponieważ gdy system startuje i modem jest wpięty w USB to załącza się Blueconnect
[w autostarcie jest oczywiście wyłączony] po wyłączeniu Blueconnecta i załączeniu TNI rzuca sie o ustawienia AT.
Czy idzie jakoś ominąć ten monotonny proces każdorazowego wyłączania Blue i ustawania AT w TNI ?

W ustawieniach TNI mam do wyboru modemy Huawei w poszczególnych kategoriach:
- E160
- E169,E220,226,E620,E630,E630+
- E170,E270,E271,E272,E660,E660A,E800,E800A,E800B,E870,E871
- E226
- E227
- EG132,EG162,EG602,EG602B
Nie ma tu mojego modemu [E176] także która kategorie wybrać?

Laptop to HP Compaq 6910p z Windowsem xp

Pozdrawiam i wesołych swiat :)
Irek.
### BAN ###
Posty: 77
Rejestracja: 2009-11-02, 22:48
Lokalizacja: Smocza Jama

Re: Huawei E176 i Top_netinfo

Post autor: Irek. »

vw2008 pisze:- E170,E270,E271,E272,E660,E660A,E800,E800A,E800B,E870,E871


wydaje mi się ze z tym działa lepiej,a twoje problemy najszybciej rozwiążesz
instalując na nowo Bluc.i Net. myślę ze masz coś źle w ustawieniach ,żeby to znaleźć we dwójkę to na ogól potrzeba więcej czasu niż na instalacje na nowo.
U mnie mam tak ustawione ze Net.rusza z Windows i od razu łączy ,wszystko działa
bezproblemowo z E176,W7 i Net.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Huawei E176 i Top_netinfo

Post autor: YaHooo »