Witam, posiadam ten modem kilka już lat. Wybór padł na tę markę gdyż zależało mi aby był niezawodny, jednak są problemy.
Posiadam antenę wzmacniającą zasięg na tyle, że pojawia mi się jedna kreska (czasami 2) zasięgu hsdpa. Ostatnio zrobiłem format (a właściwie przywróciłem backup systemu) i od tego czasu mam problem.
Mianowicie, gdy przystępuję do połączenia (3g watcher pokazuje operatora, 3G w kółeczku, zasięg jest - niby wszystko OK) wciskam connect i pojawia się:
1) "Connecting to play"
2) potem "Connecting to Internet..."
3)
A. Napis widnieje dłuższy czas i w ogóle się nie łączy
B. Po kilku minutach łączy się i jest OK
4) po ewentualnym rozłączeniu i próbie ponownego połączenia znów to samo - czyli punkt 3).
Dodam, że wcześniej nigdy tak nie miałem, tylko od czasu tego formatu.
Proszę o sugestie co może być przyczyną lub pomoc w rozwiązaniu problemu.
[edit]
Odpowiem sobie sam, gdyż prawdopodobnie udało się rozwiązać problem. Przyczyna bliżej nie znana ale lekarstwem okazała się najświeższa wersja 3g watchera. Podczas kilku prób łączy się od razu. Jeśli problem powróci, pewnie i ja wrócę
Sierra AirCard 850 + play + hsdpa, nie łączy
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 2007-12-05, 15:20
- Lokalizacja: Nisko
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
- Posty: 11508
- Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sierra AirCard 850 + play + hsdpa, nie łączy
Dziękujemy, że podzieliłeś się dla potomnych swoimi spostrzeżeniami o możliwej przyczynie.czyzyk pisze:Odpowiem sobie sam, gdyż prawdopodobnie udało się rozwiązać problem. Przyczyna bliżej nie znana ale lekarstwem okazała się najświeższa wersja 3g watchera
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.