e3272 - brak połączenia, nie można wejść do WebUI

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Malanow
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-10-04, 14:17

e3272 - brak połączenia, nie można wejść do WebUI

Post autor: Malanow »

Na wstępie pragnę powitać wszystkich na forum bez-kabli.pl!
Mam następujący problem. W przypływie głupoty wyłączyłem DHCP w opcjach WebUI mojego modemu - Megafon M100-4 (czyli Huawei 3272 od naszych wschodnich sąsiadów). Od tej pory modem nie łączy się z internetem, nie można też dostać się do niego poprzez WebUI. W systemie Windows modem widoczny jest jako

Kod: Zaznacz cały

Remote NDIS based Internet Sharing Device #4
.Dioda urządzenia miga na zielono (bez karty SIM). Wcześniej modem pracował z ruterem TP-Link i było wszystko w porządku. Nie próbowałem zmieniać firmware, ani żadnych tym podobnych, ryzykownych działań, nie podejmowałem. Co zrobić aby zreanimować urządzenie?
penknife
Stały użytkownik forum
Posty: 92
Rejestracja: 2014-06-12, 06:30
Lokalizacja: G-cko

Re: e3272 - brak połączenia, nie można wejść do WebUI

Post autor: penknife »

Ustawić ręcznie adres ip tego połączenia na: 192.168.x.3 255.255.255.0 ,gdzie x to najczęściej: 8, 0 lub 1 . I wejść w przeglądarce na adres 192.168.x.1 i włączyć serwer DHCP oraz zapisać ustawienia, po czym przywrócić Automatyczne uzyskiwanie adresu IP dla połączenia.
Malanow
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2015-10-04, 14:17

Re: e3272 - brak połączenia, nie można wejść do WebUI

Post autor: Malanow »

penknife pisze:Ustawić ręcznie adres ip tego połączenia na: 192.168.x.3 255.255.255.0
Gdzie ustawić ten adres i maskę podsieci?

edit// Już się domyśliłem gdzie. Dzięki za pomoc! :)
ODPOWIEDZ