Prośba o pomoc w doborze sprzętu

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kemot0268
Początkujący użytkownik forum
Posty: 19
Rejestracja: 2016-05-30, 17:12

Prośba o pomoc w doborze sprzętu

Post autor: kemot0268 »

Witam,

Ostatnio po małej przeprowadzce mieszkam dosyć daleko od nadajnika mój Huawei B593 osiąga w tym miejscu ok. 15 mb/s przy sztywnym LTE. Jednak jest też potrzebny w innym miejscu dlatego tutaj kupiłbym coś mocniejszego.

A więc szukam sprzętu, który będzie lepszy niż owy Huawei, jakiś specjalnych preferencji nie mam, w miarę dobre WiFi jest mile widziane.

Moja lokalizacja: 50.450606, 21.201653

Operator: Orange

Bardzo bym prosił o pomoc ponieważ w sprzęcie sieciowym jestem zielony :(
Hermogenes
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1560
Rejestracja: 2015-09-12, 14:33

Re: Prośba o pomoc w doborze sprzętu

Post autor: Hermogenes »

Doczytałeś tamten temat do końca? poz Hermogenes
kemot0268
Początkujący użytkownik forum
Posty: 19
Rejestracja: 2016-05-30, 17:12

Re: Prośba o pomoc w doborze sprzętu

Post autor: kemot0268 »

Tak, właśnie dałem odpowiedź odnośnie możliwości sprawdzenia zasięgu, jednak tak czy tak router się nie zmarnuje, bo będzie w innym mieszkaniu natomiast inny sprzęt też by się tu przydał :)
Hermogenes
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1560
Rejestracja: 2015-09-12, 14:33

Re: Prośba o pomoc w doborze sprzętu

Post autor: Hermogenes »

Wszystko jeszcze zależy ile kasy masz przeznaczone tam pewne nadajniki mają pozwolenia na wszystkie pasma z czasem Orange je odpali wszystkie z możliwością agregacji czyli będzie dostępne sporo zasobów. Chwalą się że w tym roku dadzą w miastach .Teraz tylko kwestia czy Połaniec dla nich to miasto zasługujące .poz Hermogenes
kemot0268
Początkujący użytkownik forum
Posty: 19
Rejestracja: 2016-05-30, 17:12

Re: Prośba o pomoc w doborze sprzętu

Post autor: kemot0268 »