Alcatel Link Zone (MV40) - jak aktywować stworzony profil?

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
gitarzysta
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2017-03-27, 09:11

Alcatel Link Zone (MV40) - jak aktywować stworzony profil?

Post autor: gitarzysta »

Witam,

W pakiecie dostałem Alcatela Link Zone (w ofercie od T-Mobile).
Stworzyłem sobie nowy profil połączenia, ale chyba jestem ślepy, bo mogę go wybrać, ale nie mogę uaktywnić - zawsze powraca do domyślnego.
Miał ktoś doświadczenie z tym modelem?

Gitarzysta

P.S. Opcje PIN też są nieaktywne, nie da się nic zmienić, podobnie jak tryb połączenia (Network mode) - liczyłem na to, że może na nowym profilu owe opcje się odblokują, ale nie mogę owego profilu zastosować, więc koło się zamyka
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19151
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Alcatel Link Zone (MV40) - jak aktywować stworzony profil?

Post autor: matek451 »

Nie można było wybrać gorzej, omijać szerokim łukiem produkty Alcatela. Brak złącz anten zewnętrznych.To wyjątkowy szajs nie wart nawet złotówki. Zero wsparcia, aktualizacji FW w zamian niekończące się problemy. Zmiany można z reguły dokonywać przy rozłączonym połączeniu.
ODPOWIEDZ