Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
rocklee
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin

Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Post autor: rocklee »

Witam!

Zakupiłem ten model i od początku mam z nim same problemy (tak jak w tytule). Nie wiem co robić, by go naprawić i aby nie dać go na gwarancję :( Mam też model e5573 (też od play) i ten jedynie co jakiś czas zrywa połączenie (dlatego czytając fora kupiłem ten model z tytułu). Sprawdzałem na innym kablu i to samo. Przywracanie do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja nic nie daje. Jak ma się uruchomić ponownie/zerwać połączenie to potrafi robić co chwilę (jednakże robi to losowo). Jakieś pomysły?
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Post autor: krystianb »

Ile działa na samej baterii?
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
rocklee
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin

Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Post autor: rocklee »

Będac szczery nie wiem, bo go wczoraj kupiłem. Miał 6%, więc go podładowałem do 100%.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Post autor: krystianb »

Nie odpowiedziałeś na pytanie, przynajmniej poprzednie routerki tego producenta bez działającej baterii bardzo często się restartują.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
rocklee
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin

Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Post autor: rocklee »

Wybacz, źle zrozumiałem pytanie :P Mianowicie, czy jest podpięty na usb (z/bez), czy leci na samej baterii w losowych odstępach czasu albo gubi sygnał lte+ (choć są zaznaczone wszystkie pasma, aby szukał) albo sam z siebie restartuje się ;/
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy
Posty: 10350
Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
Lokalizacja: wa

Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Post autor: krystianb »

No jeszcze teoretycznie zostaje felerna karta sim, ale IMO sprzęt do oddania sprzedawcy.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
rocklee
Początkujący użytkownik forum
Posty: 8
Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin

Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.

Post autor: rocklee »

krystianb pisze:No jeszcze teoretycznie zostaje felerna karta sim, ale IMO sprzęt do oddania sprzedawcy.
Kartę wymienię jak Brat przyjedzie do mnie (bo jest Jego). Co do oddania do sprzedawcy to stwierdza, że wcześniej był sprawdzany i wszystko działało (mogę dać namiary na olx) i nie chce przyjąć zwrotu twierdząc, że jak ~5 min sprawdzałem to było wg mnie wszystko ok. W sensie mogę oddać na gwarancję w play. Najgorsze jest to, że nie mam paragonu do tego, ale podobno w play po kodzie imei sprawdzają gwarancję, więc teoretycznie mogę oddać, tylko boję się, że u serwisantów stwierdzą, że jest wszystko ok i wróci taki sam lub z gorszymi defektami ;/ Co mnie podkusiło kupować używany modem ;(
ODPOWIEDZ