Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin
Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
Witam!
Zakupiłem ten model i od początku mam z nim same problemy (tak jak w tytule). Nie wiem co robić, by go naprawić i aby nie dać go na gwarancję Mam też model e5573 (też od play) i ten jedynie co jakiś czas zrywa połączenie (dlatego czytając fora kupiłem ten model z tytułu). Sprawdzałem na innym kablu i to samo. Przywracanie do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja nic nie daje. Jak ma się uruchomić ponownie/zerwać połączenie to potrafi robić co chwilę (jednakże robi to losowo). Jakieś pomysły?
Zakupiłem ten model i od początku mam z nim same problemy (tak jak w tytule). Nie wiem co robić, by go naprawić i aby nie dać go na gwarancję Mam też model e5573 (też od play) i ten jedynie co jakiś czas zrywa połączenie (dlatego czytając fora kupiłem ten model z tytułu). Sprawdzałem na innym kablu i to samo. Przywracanie do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja nic nie daje. Jak ma się uruchomić ponownie/zerwać połączenie to potrafi robić co chwilę (jednakże robi to losowo). Jakieś pomysły?
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10350
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
Ile działa na samej baterii?
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin
Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
Będac szczery nie wiem, bo go wczoraj kupiłem. Miał 6%, więc go podładowałem do 100%.
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10350
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
Nie odpowiedziałeś na pytanie, przynajmniej poprzednie routerki tego producenta bez działającej baterii bardzo często się restartują.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin
Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
Wybacz, źle zrozumiałem pytanie Mianowicie, czy jest podpięty na usb (z/bez), czy leci na samej baterii w losowych odstępach czasu albo gubi sygnał lte+ (choć są zaznaczone wszystkie pasma, aby szukał) albo sam z siebie restartuje się ;/
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 10350
- Rejestracja: 2008-03-19, 17:10
- Lokalizacja: wa
Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
No jeszcze teoretycznie zostaje felerna karta sim, ale IMO sprzęt do oddania sprzedawcy.
Za prośbę pomocy na gg/pw gwarantuje czerwony prezent!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-09-06, 12:56
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Rypin
Re: Samorestartujący się Netgear 810s + zrywanie połączenia.
Kartę wymienię jak Brat przyjedzie do mnie (bo jest Jego). Co do oddania do sprzedawcy to stwierdza, że wcześniej był sprawdzany i wszystko działało (mogę dać namiary na olx) i nie chce przyjąć zwrotu twierdząc, że jak ~5 min sprawdzałem to było wg mnie wszystko ok. W sensie mogę oddać na gwarancję w play. Najgorsze jest to, że nie mam paragonu do tego, ale podobno w play po kodzie imei sprawdzają gwarancję, więc teoretycznie mogę oddać, tylko boję się, że u serwisantów stwierdzą, że jest wszystko ok i wróci taki sam lub z gorszymi defektami ;/ Co mnie podkusiło kupować używany modem ;(krystianb pisze:No jeszcze teoretycznie zostaje felerna karta sim, ale IMO sprzęt do oddania sprzedawcy.