Cześć,
to jest mój pierwszy post więc chciałem się ze wszystkimi serdecznie przywitać.
Mam problem z routerem Asus 4G-AC55U. Używam go w firmie wraz z LTE od Orange, zasięg na terenie budynku jest bardzo dobry, urządzenie obsługuje kilkanaście komputerów bez zająknięcia, ale niestety raz/dwa razy w tygodniu wymaga restartu. Tu pojawia się problem, ponieważ dzieje się to regularnie co niedziela, zdarza się też w środku tygodnia, a czasami z domu potrzebuję mieć zdalny dostęp do danych z firmowego serwera.
Stąd mam trzy pytania:
1. Wiecie może co zrobić, żeby ten problem rozwiązać? Dla ułatwienia wrzucam logi jednej z sesji, w której 5 marca doszło do "zaniku internetu":
https://jpst.it/X9-R
2.Czy można ustawić automatyczny restart routera np. raz na dobę? Tutaj znalazłem podobny temat, ale nie jestem w stanie zaimplementować rozwiązania: https://www.snbforums.com/threads/how-t ... line.35985
3. Czy można wywołać restart urządzenia SMSem?
Wszelkie rady mile widziane.
Asus 4G-AC55U 1-2 razy w tygodniu wymaga restartu
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-04-09, 13:27
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-04-09, 13:27
Re: Asus 4G-AC55U 1-2 razy w tygodniu wymaga restartu
Przypomnę się.
Zacząłem rozważać opcję podłączenia urządzenia do timera w gniazdku elektrycznym, który będzie odcinał zasilanie raz na dobę na kilka minut, ale nie jest to specjalnie poważne rozwiązanie.
Zacząłem rozważać opcję podłączenia urządzenia do timera w gniazdku elektrycznym, który będzie odcinał zasilanie raz na dobę na kilka minut, ale nie jest to specjalnie poważne rozwiązanie.