Huawei B2368-66 konfiguracja

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
xtreemghost
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2019-02-04, 11:27

Huawei B2368-66 konfiguracja

Post autor: xtreemghost »

Witam !

Na początek dodam że jestem tu nowy i jeżeli dodałem pytanie w złej kategorii to przepraszam oraz proszę o wyrozumiałość gdyż jestem w tych tematach zielony.

No więc sprawa wygląda tak że <font color="#FF00FF"><b>»»wziąć««</b></font> na umowe w play internet 300GB z NETBOX . Miałem do wyboru NETBOXA z HUAWEI B2368 66 oraz ZTE WF830. W salonie już na starcie powiedziano mi żebym nie bral tego zestawu ZTE bo " wrócę do nich z płaczem " . Antenę huawei zamontowalem dość wysoko na balkonie . Dodam ze mieszkam w małej miejscowości . Prędkość waha sie od 10mb/s do ok.25 mb/s i moje pierwsze pytanie jest takie czy da sie wycisnąć więcej z tego zestawu bo w salonie play sie chwalą prędkościami do 150mb/s . Przewertowałem wszystkie wątki na forum bez kabli oraz elektroda i nie znalazłem żadnej w miare " łopatologicznej " odpowiedzi . A może da sie ten zestaw odpowiednio skonfigurować żeby chodził lepiej ? Oprócz routera huawei mam w domu jeszcze router TPLINK WDR3500 . Więc jakby co można go wykorzystać .Proszę o pomoc i z góry dziękuję
piotrzet
Guru bezprzewodowy
Posty: 2377
Rejestracja: 2017-10-21, 13:46

Re: Huawei B2368-66 konfiguracja

Post autor: piotrzet »

Prędkość do 150 Mb/s to jest teoretyczna prędkość i nigdy takiej nie osiągniesz nawet gdybyś mieszkał pod samym nadajnikiem i nikt by z niego nie korzystał.
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19151
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Huawei B2368-66 konfiguracja

Post autor: matek451 »