Słaba szybkość internetu w telefonie

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

netpixpl
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2018-08-17, 09:57

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: netpixpl » 2018-08-30, 13:48

Od pewnego czasu na laptopie mam dość małą prędkość Internetu - oscyluje ona w granicach 0,5-2 Mb, przy czym na IPadzie i telefonie będąc w tym samym pomieszczeniu prędkość sięga do 4 Mb. Jednak gdy zbliżę się z laptopem do routera, i na nim prędkość wzrasta do 4 Mb. Instalowałem już sterowniki do karty sieciowej. Wcześniej ten problem nie występował, a na pewno nie był tak zauważalny. Podejrzewam ze zakupienie access point'u załatwiłoby sprawę, lecz czy istnieje jakiś inny sposób?

ciasteczko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2018-08-15, 09:21

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: ciasteczko » 2018-09-02, 10:28

Mam jednak problem z telefonem: myPhone C-Smart IV. Sprawdzone na trzech kartach SIM. Telefon bez względu na zasięg odbiera dane, ale ich nie wysyła wcale, albo są z tym jakieś problemy. Strony ładują się powoli, pliki ściągają się powoli, albo pobieranie urywa się w pewnym momencie, słuchanie radia internetowego tylko z rwącym się dźwiękiem i z przerwami. Rozmawiać się da, czasem z przerwami. Wysyłanie SMS działa. Prędkość pobierania plików dochodzi do nawet ponad 5Mb/s, ale wysyłanie najczęściej zero. Czy ten telefon jest popsuty i jedyny sposób to oddanie do serwisu do naprawy, czy może jest jakiś inny problem z konfiguracją?

ciasteczko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2018-08-15, 09:21

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: ciasteczko » 2018-09-09, 13:43

Telefon pojechał do serwisu. Teraz ten wątek będzie już nie o szybkości internetu, tylko o jakości serwisu myPhone.

ciasteczko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2018-08-15, 09:21

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: ciasteczko » 2018-09-14, 14:45

Telefon pojechał do serwisu kurierem i przesyłka została odebrana w połowie zeszłego tygodnia. Na stronie internetowej jest możliwość sprawdzenia statusu zgłoszonej reklamacji. Już półtora tygodnia mogę sobie tam zobaczyć, że zlecenie oczekuje na przekazanie do centrum serwisowego i nic się nie zmienia. W mailu w tym tygodniu dostałem natomiast info, że zlecenie zostało przekazane do serwisu żeby zrobić diagnostykę.

Na stronie jest opisany proces składania reklamacji i deklarują, że trzeba im dać 14 dni na naprawę. Ciekawe to jest, bo nie znaczy, że po 2 tygodniach się dostanie sprzęt z powrotem. To znaczy można tak zrozumieć, ale jak komuś zależy na czasie, albo jest optymistą. No ale dwa tygodnie będą w przyszłym tygodniu i zobaczymy co będzie.

To tak dla tych, co nigdy nie korzystali z napraw gwarancyjnych, żeby wiedzieli co ich oczekuje. Jak się wydarzy coś nowego, to napiszę.

Awatar użytkownika
onken
Guru bezprzewodowy
Posty: 3641
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: onken » 2018-09-16, 18:56

Było odesłać do sprzedawcy. Musiałbyś mieć w dwa tygodnie max u siebie spowrotem.

ciasteczko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2018-08-15, 09:21

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: ciasteczko » 2018-09-17, 11:54

onken pisze:Było odesłać do sprzedawcy. Musiałbyś mieć w dwa tygodnie max u siebie spowrotem.

Zrobiłem tak, ponieważ .....

Obrazek

Jeśli oni na swojej stronie deklarują czas naprawy 14 dni, a oddanie do sklepu spowoduje przedłużenie o kolejne 14, no to wychodzi już miesiąc. Luty, ale jednak miesiąc.

Awatar użytkownika
onken
Guru bezprzewodowy
Posty: 3641
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: onken » 2018-09-17, 12:49

To mają tekst niezgodny z polskim prawem, mają 14 dni od daty oddania.

ciasteczko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2018-08-15, 09:21

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: ciasteczko » 2018-09-17, 14:14

No tak, ale może chodzi o to, że w sklepie telefon może poleżeć kilka dni zanim go wyślą do serwisu, a potem może być to samo przy odsyłaniu. Zresztą co za różnica teraz. Ja go odesłałem czwartego, odebrany został piątego, jeśli chodzi o dni kalendarzowe, to 14 dni od daty dostarczenia do serwisu miną pojutrze.

ciasteczko
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2018-08-15, 09:21

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: ciasteczko » 2018-09-21, 15:20

Telefon leżał ponad tydzień w firmie i dopiero po tym czasie oddali go do serwisu. Pani z którą rozmawiałem powiedziała, że najpierw sprawdzają dokumenty czy coś, znaczy kartę gwarancyjną i paragon, bo żadnych innych przecież nie ma. Zajęło im to ponad tydzień, jak już wspomniałem. Teraz już dziesiąty dzień telefon leży w serwisie. W ogóle kurier zabrał paczkę czwartego, a odebrana została następnego dnia. No to dalej czekam, to znaczy zacznę czekać od wtorku, poza tym zaczynam się rozglądać za telefonem jakiegoś producenta, który się nie popsuje, a w ogóle używam teraz starej Nokii, która daje radę.

xander21
Stały użytkownik forum
Posty: 69
Rejestracja: 2010-12-24, 16:57
Lokalizacja: Kaszuby

Re: Słaba szybkość internetu w telefonie

Postautor: xander21 » 2018-09-21, 19:27

Sprzedawca ma 14dni. Jeśli w reklamacji żądałeś naprawy gwarancyjnej, to następne 14dni ma producent na naprawę.


Wróć do „Telefony i internet komórkowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Feedfetcher i 1 gość