Rozwiązanie umowy

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 60
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Rozwiązanie umowy

Postautor: djvenom1 » 2018-05-02, 14:54

Mój ojciec ma LTE w Orange. Wcześniej chodziło to znośnie ale od jakichś 2-3 miesięcy transfer drastycznie spadł.

Pomiar w dzień
Obrazek

Pomiaru wieczorem w godzinach szczytu nie zrobię bo net chodzi koszmarnie o ile oczywiście zadziała bo zdarza się, że poprostu nie działa. Router jaki ma to mf286 i moc sygnału to przeważnie 4 kreski a w tym momencie to i 5. Wydzwanianie do nich nic nieda, babka mówi, że zleci to sprawdzenie technikom i na tym się kończy.
Dodam, że to nie tylko u ojca bo z kim by nie rozmawiał to też narzekają.

Czy można w takiej sytuacji rozwiązać umowę?

SMS od Orange:

Kod: Zaznacz cały

2018/05/02 11:51:53
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie zgłoszonych utrudnień w korzystaniu z LTE w podanej lokalizacji
2018/05/02 12:28:23
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie
2018/05/02 12:28:23
(SMS-2/5)  ze względu na przeciążenie stacji.  Na chwile obecną brak możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE w tej
2018/05/02 12:28:24
(SMS-3/5)  okolicy. Dokładamy starań, by jak najwięcej naszych Klientów mogło bez przeszkód korzystać z usług Orange.
2018/05/02 12:28:25
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-5/5)  za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange. Nr zgłoszenia 3711496

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 4086
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: onken » 2018-05-02, 19:18

Masz net mobilny... Nic nie zrobisz, można tylko reklamować i powinni obniżyć wysokość abo.

ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22232
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: ja.michal » 2018-05-03, 20:28

W MF286 z Orange możesz wymuszać pasma. Zobacz jakie wyniki są na poszczególnych pasmach czyli LTE2600, LTE1800 i LTE800. Zobacz jeszcze jak wygląda sytuacja na 3G szczególnie 2100 MHz bo tam może być lepiej niż na LTE.

djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 60
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: djvenom1 » 2018-05-03, 21:56

Tam jest tylko lte800
Jeszcze zobaczę na 3g


Edit: hspa+
Obrazek

ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22232
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: ja.michal » 2018-05-04, 01:25

Nie widać fotki.

djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 60
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: djvenom1 » 2018-05-05, 07:57

Obrazek

djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 60
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: djvenom1 » 2018-05-06, 15:43

Złodzieje

Kod: Zaznacz cały

Dzień dobry,

otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące jakości zasięgu w Pana lokalizacji.

Rozumiemy, że to dla Pana ważne, dlatego zapoznaliśmy się ze sprawą.

Potwierdzamy występowanie zgłoszonych utrudnień w korzystaniu z LTE
w podanej lokalizacji ze względu na przeciążenie stacji.

Przepraszamy za niedogodności.

Dążymy do tego, aby nasz zasięg był dostępny dla jak najszerszego grona odbiorców.

Jednak na chwilę obecną nie mamy możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE w tej okolicy. Pana zgłoszenie dotyczące korzystania z usług sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci na kolejne lata.

Usługi świadczymy zgodnie z regulaminem, w ramach istniejących możliwości technicznych.

Przykro nam, ale nie mamy podstaw do obniżenia opłaty abonamentowej.

Pozdrawiamy, Orange,
..................................

vinho
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2019-02-09, 18:43

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: vinho » 2019-02-09, 18:51

djvenom1 pisze:Mój ojciec ma LTE w Orange. Wcześniej chodziło to znośnie ale od jakichś 2-3 miesięcy transfer drastycznie spadł.

Pomiar w dzień
Obrazek

Pomiaru wieczorem w godzinach szczytu nie zrobię bo net chodzi koszmarnie o ile oczywiście zadziała bo zdarza się, że poprostu nie działa. Router jaki ma to mf286 i moc sygnału to przeważnie 4 kreski a w tym momencie to i 5. Wydzwanianie do nich nic nieda, babka mówi, że zleci to sprawdzenie technikom i na tym się kończy.
Dodam, że to nie tylko u ojca bo z kim by nie rozmawiał to też narzekają.

Czy można w takiej sytuacji rozwiązać umowę?

SMS od Orange:

Kod: Zaznacz cały

2018/05/02 11:51:53
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie zgłoszonych utrudnień w korzystaniu z LTE w podanej lokalizacji
2018/05/02 12:28:23
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie
2018/05/02 12:28:23
(SMS-2/5)  ze względu na przeciążenie stacji.  Na chwile obecną brak możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE w tej
2018/05/02 12:28:24
(SMS-3/5)  okolicy. Dokładamy starań, by jak najwięcej naszych Klientów mogło bez przeszkód korzystać z usług Orange.
2018/05/02 12:28:25
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-5/5)  za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange. Nr zgłoszenia 3711496


Parę lat temu maiłem identyczną sytuację z internetem w Netii, przyjechał spec od nich (to był akurat internet domowy), sprawdził i rozwiązałem umowę ugodowo bez kosztów. Ale z tego co się orientuję z operatorem komórkowym może być ciężko się dogadać. Ja bym się jednak odwołał do niedotrzymania warunków umowy ze strony operatora- net miał działać, gwarantowali prędkość, a nie działa.

Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 4086
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: onken » 2019-02-09, 23:21

Ale kto i gdzie Ci gwarantuje prędkość ???

W jakiejś umowie ??

BikeBarian
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 194
Rejestracja: 2019-01-29, 08:54

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: BikeBarian » 2019-02-10, 21:20

0.26 DL o 2 w nocy to można spokojnie stwierdzić ze ten net nie działa...

Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 21902
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: Krosno

Re: Rozwiązanie umowy

Postautor: wojteks » 2019-02-11, 08:08

Odkopaliście wątek sprzed pół roku, po co?
Nie pomagam na PW!
Wyszukiwarka usług szerokopasmowych viewtopic.php?f=30&t=55724


Wróć do „Telefony i internet komórkowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości