Błędne naliczanie transferu PLAY?

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: Błędne naliczanie transferu PLAY?

Post autor: YaHooo »

Andrzejz78 pisze: Co do opłat to poczekam do kolejnego rachunku i zobaczę czy nie ma tam jakiejś dodanej usługi
Raczej nic nie powinni doliczyć.
Andrzejz78 pisze: Niedługo kończy mi się umowa na telefon i już rezygnuje z abonamentu lub nawet operatora
Jak się człowiek raz zawiedzie w taki sposób, to trudno potem się dziwić.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
jackuss81
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 166
Rejestracja: 2013-11-07, 22:20
Lokalizacja: Łańcut

Re: Błędne naliczanie transferu PLAY?

Post autor: jackuss81 »

Dziś rozpoczął się nowy okres i postaram się w miarę szybko wykorzystać limit i przekonam się czy "promocja" trwa nadal Zadzwonił bym do BOK bo jestem ciekawy tego przypadku ale trochę szkoda żeby się dowiedzieli i to naprawili ;)

A nie abonowałeś sobie czasami usługi Cała na przód? W wyniku tej usługi lejek nie zostaje nakładany a transfer zostaje liczony 5gr co każdy MB. Na Twoim miejscu bym jednak zadzwonił do BOK-u i się spytał konsultanta czy przypadkiem na Twoim koncie abonenckim nie jest włączona usługa cała na przód. Bo jeśli tak jest to w zależności ile transferu wykożystałeś może ci przyjść "fajna faktura". To znaczy 2000 zł do zapłacenia i się tak cieszył nie będziesz.
ODPOWIEDZ