AldiTalk - problem z Tagesflat

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
z_power
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2016-12-16, 08:31

AldiTalk - problem z Tagesflat

Post autor: z_power »

Witam! Po raz pierwszy od chyba 11 lat mam problem, którego rozwiązania nie mogę znaleźć wyłącznie czytając to forum więc nadszedł czas na rejestrację i pierwszy post...
Kupiłem starter AldiTalk za 10€, zarejestrowałem online i wstawiłem kartę SIM do routera mobilnego. Ustawiłem dane APN w routerze na tagesflat.eplus.de, user: eplus, pass: gprs. Połączenie jest nawiązywane bez problemu ale... nalicza 23ct za MB :/ Nie przychodzi też SMS o starcie pakietu 24h. Próbowałem różnych ustawień (haslo internet, gprsden, autentykacja PAP, CHAP) - nadal to samo. W międzyczasie musiałem doładować za 15€ bo próby nieco się przeciągnęły.
Podejrzewam że gdzieś popełniam błąd albo opcja 2€ za 24h/1GB jest niedostępna dla kart ze starterów za 10€ nie zawierających SurfSticka. Dodatkowo jak już jestem w Niemczech to parę godzin w tygodniu i trochę mało czasu mam na walkę z tą materią. Pomożecie?
Michał
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: AldiTalk - problem z Tagesflat

Post autor: key »

APN: tagesflat.eplus.de
User: eplus
Pass: internet, gprs lub gprsden

Jesli nie przychodzi SMS, to znaczy ze laczysz sie ze zlym APN.
Nie pomagam na PW.
z_power
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2016-12-16, 08:31

Re: AldiTalk - problem z Tagesflat

Post autor: z_power »

Thx! Spróbuję użyć innego routera (ten ZTE ma mało przejrzysty UI, może cały czas używa domyślnego profilu eplus a ja o tym nie wiem) i dam znać jak poszło.
Michał
Dario14
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2016-12-21, 09:00

Re: AldiTalk - problem z Tagesflat

Post autor: Dario14 »

witam. podpinam sie do tematu. od dwoch lat uzywalem internetu eplus z aldi. jednodniowego. 24stunde. nigdy nie bylo problemu, az do wrzesnia tego roku. przy kazdej aktywacji uslugi standardowo dostawalem smsa o aktywacji oraz cos nowego o aktualizacji

zawsze byl taki sms : Ihre 24 Stunden Internet-Flatrate ist nun aktiv und gültig bis zum 04.05.2016 um 04:46 Uhr.

nastepnie takie: Wichtig! Bitte Webstick-Software umgehend aktualisieren: Einstellung>Allgem.>Jetzt prüfen. Ihre 24h Flatrate ist aktiv und gültig bis 21.10.2016 um 08:18 Uhr.

a grudniu taki: Lieber ALDI TALK Kunde, wir führen Verbesserungen unserer Systeme durch. In den nächsten Tagen kann es zu Beeinträchtigungen der ALDI TALK App, meinalditalk.de und der Konto-Hotline 1155 kommen. Sie können wie gewohnt telefonieren, surfen und SMS schreiben. Sollten Sie neues Prepaid Guthaben benötigen, laden Sie dies bitte in den nächsten 12 Stunden auf, da es sonst zu Verzögerungen kommen kann. Vielen Dank für Ihr Verständnis. Ihr ALDI TALK Team

i po tym smsie zjadlo mi 30 euro w jeden dzien... nawet mniej niz jeden dzien.

Ihre 24 Stunden Internet-Flatrate wurde deaktiviert. Tipp: Verwalten Sie jederzeit Ihre Optionen über www.meinalditalk.de oder die ALDI TALK App.

Ihr Guthaben beträgt weniger als 1 Euro. Bitte denken Sie daran schnell aufzuladen, damit Sie den Service wie gewohnt weiter nutzen können.

macie jakies rady probowalem sciagac aplikacje aldi talk ale nic takiego nie ma na google play...

prosze bardzo o pomoc
key
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 9565
Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
Lokalizacja: Nürnberg

Re: AldiTalk - problem z Tagesflat

Post autor: key »

Zadzwon na 1155 i porozmawiaj - zazwyczaj zwroca te 30€.

Poprzednie SMSy prosily o aktualizacje SW w modemie.
Nie pomagam na PW.
ODPOWIEDZ