Rozwiązanie umowy

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 64
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Rozwiązanie umowy

Post autor: djvenom1 »

Mój ojciec ma LTE w Orange. Wcześniej chodziło to znośnie ale od jakichś 2-3 miesięcy transfer drastycznie spadł.

Pomiar w dzień
Obrazek

Pomiaru wieczorem w godzinach szczytu nie zrobię bo net chodzi koszmarnie o ile oczywiście zadziała bo zdarza się, że poprostu nie działa. Router jaki ma to mf286 i moc sygnału to przeważnie 4 kreski a w tym momencie to i 5. Wydzwanianie do nich nic nieda, babka mówi, że zleci to sprawdzenie technikom i na tym się kończy.
Dodam, że to nie tylko u ojca bo z kim by nie rozmawiał to też narzekają.

Czy można w takiej sytuacji rozwiązać umowę?

SMS od Orange:

Kod: Zaznacz cały

2018/05/02 11:51:53
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie zgłoszonych utrudnień w korzystaniu z LTE w podanej lokalizacji
2018/05/02 12:28:23
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie 
2018/05/02 12:28:23
(SMS-2/5)  ze względu na przeciążenie stacji.  Na chwile obecną brak możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE w tej
2018/05/02 12:28:24
(SMS-3/5)  okolicy. Dokładamy starań, by jak najwięcej naszych Klientów mogło bez przeszkód korzystać z usług Orange.
2018/05/02 12:28:25
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-5/5)  za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange. Nr zgłoszenia 3711496
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6436
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: onken »

Masz net mobilny... Nic nie zrobisz, można tylko reklamować i powinni obniżyć wysokość abo.

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: ja.michal »

W MF286 z Orange możesz wymuszać pasma. Zobacz jakie wyniki są na poszczególnych pasmach czyli LTE2600, LTE1800 i LTE800. Zobacz jeszcze jak wygląda sytuacja na 3G szczególnie 2100 MHz bo tam może być lepiej niż na LTE.
djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 64
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: djvenom1 »

Tam jest tylko lte800
Jeszcze zobaczę na 3g


Edit: hspa+
Obrazek
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22031
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: ja.michal »

Nie widać fotki.
djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 64
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: djvenom1 »

Obrazek
djvenom1
Stały użytkownik forum
Posty: 64
Rejestracja: 2017-01-15, 16:56

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: djvenom1 »

Złodzieje

Kod: Zaznacz cały

Dzień dobry,

otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące jakości zasięgu w Pana lokalizacji.

Rozumiemy, że to dla Pana ważne, dlatego zapoznaliśmy się ze sprawą.

Potwierdzamy występowanie zgłoszonych utrudnień w korzystaniu z LTE 
w podanej lokalizacji ze względu na przeciążenie stacji. 

Przepraszamy za niedogodności. 

Dążymy do tego, aby nasz zasięg był dostępny dla jak najszerszego grona odbiorców.

Jednak na chwilę obecną nie mamy możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE w tej okolicy. Pana zgłoszenie dotyczące korzystania z usług sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci na kolejne lata. 

Usługi świadczymy zgodnie z regulaminem, w ramach istniejących możliwości technicznych.

Przykro nam, ale nie mamy podstaw do obniżenia opłaty abonamentowej.

Pozdrawiamy, Orange,
..................................
vinho
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2019-02-09, 18:43

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: vinho »

djvenom1 pisze:Mój ojciec ma LTE w Orange. Wcześniej chodziło to znośnie ale od jakichś 2-3 miesięcy transfer drastycznie spadł.

Pomiar w dzień
Obrazek

Pomiaru wieczorem w godzinach szczytu nie zrobię bo net chodzi koszmarnie o ile oczywiście zadziała bo zdarza się, że poprostu nie działa. Router jaki ma to mf286 i moc sygnału to przeważnie 4 kreski a w tym momencie to i 5. Wydzwanianie do nich nic nieda, babka mówi, że zleci to sprawdzenie technikom i na tym się kończy.
Dodam, że to nie tylko u ojca bo z kim by nie rozmawiał to też narzekają.

Czy można w takiej sytuacji rozwiązać umowę?

SMS od Orange:

Kod: Zaznacz cały

2018/05/02 11:51:53
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie zgłoszonych utrudnień w korzystaniu z LTE w podanej lokalizacji
2018/05/02 12:28:23
(SMS-1/5) Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie 
2018/05/02 12:28:23
(SMS-2/5)  ze względu na przeciążenie stacji.  Na chwile obecną brak możliwości zwiększenia pojemności sieci LTE w tej
2018/05/02 12:28:24
(SMS-3/5)  okolicy. Dokładamy starań, by jak najwięcej naszych Klientów mogło bez przeszkód korzystać z usług Orange.
2018/05/02 12:28:25
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-4/5)  Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Orange zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci. Przepraszamy
2018/05/02 12:28:26
(SMS-5/5)  za niedogodności. Pozdrawiamy, Orange. Nr zgłoszenia 3711496
Parę lat temu maiłem identyczną sytuację z internetem w Netii, przyjechał spec od nich (to był akurat internet domowy), sprawdził i rozwiązałem umowę ugodowo bez kosztów. Ale z tego co się orientuję z operatorem komórkowym może być ciężko się dogadać. Ja bym się jednak odwołał do niedotrzymania warunków umowy ze strony operatora- net miał działać, gwarantowali prędkość, a nie działa.
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6436
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: onken »

Ale kto i gdzie Ci gwarantuje prędkość ???

W jakiejś umowie ??

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile lub Orange

Cena - 60 zł za m-c
Kontakt na PW
BikeBarian

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: BikeBarian »

0.26 DL o 2 w nocy to można spokojnie stwierdzić ze ten net nie działa...
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26111
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: wojteks »

Odkopaliście wątek sprzed pół roku, po co?
Nie pomagam na PW!
ODPOWIEDZ