Problem z EDGE

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Demon

Problem z EDGE

Post autor: Demon »

Witam .
Od 08-12-2005 mam modem ed77 i umowę na gprs/edge.Od poczatku mam problem z edge wiekszość transferu to gprs i to nie 53kb/s tylko srednio 19-23 kb/s.EDGE mam sporadycznie w godzinach porannych i póżno wieczornych.Dzwoniłem niejednokrotnie *800 Orange dział techniczny i tak raz powiedzieli że wszystko jest dobre ,a ja mam zasięg pełny cały czas potem okazało sie że zrestartowali jakąś stacje i bedzie ok niestety tylko było to chwilowe następnie pan z działu technicznego powiedział że moja miejscowosc jest dość specyficzna i nie wie dlaczego loguję sie więcej do gsm i powiedział że wysłał zapytanie do producenta tego modemu czy mogą zrobić nowy program żegy logował sie do edge.Opisałem to bardzo krótko.Do dnia dzisiejszego czekam na odpowiedz i k..... nic robią sobie z nas dupne jaja i tyle.Będę to reklamował doradzcie jak zrobic to najlepiej i jakich użyć agrument ow żeby dotarło to do Orangutana.
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1227
Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
Lokalizacja: Flatland

Re: Problem z EDGE

Post autor: Szadzik »

Demon pisze:Witam .
Od 08-12-2005 mam modem ed77 i umowę na gprs/edge.Od poczatku mam problem z edge wiekszość transferu to gprs i to nie 53kb/s tylko srednio 19-23 kb/s.EDGE mam sporadycznie w godzinach porannych i póżno wieczornych.Dzwoniłem niejednokrotnie *800 Orange dział techniczny i tak raz powiedzieli że wszystko jest dobre ,a ja mam zasięg pełny cały czas potem okazało sie że zrestartowali jakąś stacje i bedzie ok niestety tylko było to chwilowe następnie pan z działu technicznego powiedział że moja miejscowosc jest dość specyficzna i nie wie dlaczego loguję sie więcej do gsm i powiedział że wysłał zapytanie do producenta tego modemu czy mogą zrobić nowy program żegy logował sie do edge.Opisałem to bardzo krótko.Do dnia dzisiejszego czekam na odpowiedz i k..... nic robią sobie z nas dupne jaja i tyle.Będę to reklamował doradzcie jak zrobic to najlepiej i jakich użyć agrument ow żeby dotarło to do Orangutana.
Napisz im reklamację. Sprawdź tylko najpierw, czy przypadkiem na innej karcie z orange nie działa normalnie bo jeśli działa normalnie to znaczy że Ci przycięli transfer po przekroczeniu limitu.
Back to the Future ;)
demon

edge

Post autor: demon »

30 min temu wszystko sie wyjasniło.W mojej miejcsowosci sa 2 nadajniki jeden 1800 i 900mhz.Problem polega na tym ze wiekszosc loguje sie do 1800 a powinien ten modem do 900.Z działu technicznego uzyskałem odpowiedz ze do miesiaca te dwa beda na edge i wtedy bedzie dez problemu transfer.Jezeli chodzi o reklamacje to sprawą od poczatku zajmowała się jedna osoba w dziale technicznym osoba kompetentna i nawet w dniu dzisiejszym ona wysłała za mnie reklamacje o zwrot połowy abonamentu za ten 2 miesieczny okres.Co do reklamacji w orange nie mam zastrzeżeń juz raz tylko chodziło o cos innego została rozpatrzona szybko i zadowalająco co do mojej osoby.Nawet dostałem dodatkowe minuty i smsy.BTS jest 1,5 km odemnie w przekątnej. Pozdrawiam pana z działu technicznego super kolo.Pomęczę sie jeszcze miesiąc i zobaczymy jak będzie dalej.Oczywiście w marcu ponownie będzie reklamacja o zwrot połowy kosztów za luty.Dziękuję za odpowiedz internauty.W marcu poinformuję was co z tego wyszło.Pozdrawiam.
Beata

EDGE

Post autor: Beata »

Hej!
Widzę, że nie tylko ja mam problem. Wpakowałam się na 2 całe lata. U mnie przesył danych też okropny. Jeszcze dorszy niż u Ciebie.
Nie wiem co mam z tym począć .Bądż nie bądż to 60 zł /miesiąc (drogą nie chodzi) a Internet wczasuje. Proszę o jakieś namiary w tym temacie.
Pozdrawiam
beata[/b]
Demon

Re: Problem z EDGE

Post autor: Demon »

Droga Beatko chętnie ci pomoge znajdziesz mnie na gg 3044705.
ODPOWIEDZ