Problem z zasięgiem w miejscowości Ponikła

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Akwinata
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 197
Rejestracja: 2015-05-08, 22:29
Lokalizacja: łódzkie

Problem z zasięgiem w miejscowości Ponikła

Post autor: Akwinata »

Witam serdecznie,

na początku zaznaczam, że w kwestii wszelakich anten itp. jestem laikiem, dlatego proszę o w miarę możliwości "łopatologiczne" tłumaczenie czegoś bardziej skomplikowanego ;)
Od wielu lat mam dom we wsi Ponikła (woj. łódzkie, gmina Poświętne, wg BTSearch lokalizacja 51.556369 20.312176 - 51 33'22.93E N 20 18'43.83"E) - jest w środku lasu. Niosę się z zamiarem przeprowadzenia się tamże na stałe, ale jako, że pracuję przy pomocy Internetu, zrobiłem mały research, z którego wyszła mi gigantyczna klapa. Chciałem założyć tam Internet kablowy z Orange, ale monter poinformował mnie, że najbliższa skrzynka jest 700 metrów ode mnie, więc muszę czekać na odpowiedź czy zrobią mi takową. Nie orientuję się jakie są szanse, aby takie coś mi zbudowali (jestem nawet skłonny im dopłacić za to, albo sfinansować całość, ale nikt nie jest władny udzielić mi informacji jakie kroki mam ku temu podjąć), dlatego spróbowałem z łączem mobilnym.