pomoc w dobrze aneny KATOWICE

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
cbl112
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2018-01-24, 10:28

pomoc w dobrze aneny KATOWICE

Post autor: cbl112 »

Czesc
Co do internetu badz komputerow jestem totalnie zielony i stad moj post wlasnie tutaj
Posiadam interent z Cyfrowego polsatu PLUS lte, posiadam router HUAWEI B525s-23a
Zasieg jest dosc slaby 1 max 3 kreski z 5 pomimo ze miaszkam praktycznie w centrum katowic kolo spodka
Zastanawiam sie nad zakupem anteny aby wzmocnic odbior sygnalu LTE
i tu jest moja prosba o pomoc w doborze anteny tak do 150zl prosze o jakies linki do aukcji badz modele anten
Dzieki
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19150
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: pomoc w dobrze aneny KATOWICE

Post autor: matek451 »

Kreski interesują panienki na testach ciążowych, nas parametry sygnału i CID BTS-a na poszczególnych pasmach LTE w Plusie. do wymuszania pasm LTE na B525 i agregacji służy http://www.mediafire.com/file/99t05l2dv ... 1.1_PL.apk wymuś po kolei LTE1800, LTE800 i LTE2600, sprawdź też LTE2100 i LTE900. Pokaż screeny, zrób n każdym speedtesty. Nie licz na wiele, wybrałeś tragicznie czyli CP. W okolicy działa kilka BTS-ów LTE1800Aero2 i dwa z wolnym LTE800sferii. Brak pozwoleń na LTE2600 Plusa, na Korfantego 55 pozwolenia na LTE2100 i LTE900 Plusa ale pewnie nie działają. Jakie masz problemy z tym CP, jakie prędkości w szczycie?
cbl112
Początkujący użytkownik forum
Posty: 6
Rejestracja: 2018-01-24, 10:28

Re: pomoc w dobrze aneny KATOWICE

Post autor: cbl112 »

znaczy pedkosci nie sa tragiczne. Problemu wyglada na tym ze na gierkach internetowych mam lagi ping skacze do 200ms gdzie rodzina na drugim koncu polski ma ten sam internet i dziala im to bez problemu. mozna jakos ten plik otworzyc na komputerze?