Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
Moderator: Moderatorzy
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26132
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
Zamów z krótszym kablem, samemu prosto się nie skróci bo trzeba wtyki zaciskać odpowiednim narzędziem.
Nie pomagam na PW!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-12-17, 21:43
Re: Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
@wojteks tak jak pisałem, zamówiłem już z dłuższym. Jakby co to mam 14 dni na zwrot. Te kabel nie jest odkręcany od anteny? Nie można go wymienić?
- radius
- ** Moderator **
- Posty: 4021
- Rejestracja: 2014-09-15, 11:13
Re: Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
Nie wiemy jaką antenę kupiłeś.
No i jak to się ma do tego?
No i jak to się ma do tego?
CHESTER pisze:...Internet mogę testować do 28.12 bo akurat wtedy mija 14 dni...
Wyszukiwarka usług szerokopasmowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=30&t=55724
Identyfikacja stacji bazowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=14&t=46043
Identyfikacja stacji bazowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=14&t=46043
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-12-17, 21:43
Re: Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
Pisałem jaką antenę kupiłem. A internet sobie zostawiam, bo działa.radius pisze:Nie wiemy jaką antenę kupiłeś.
No i jak to się ma do tego?CHESTER pisze:...Internet mogę testować do 28.12 bo akurat wtedy mija 14 dni...
- radius
- ** Moderator **
- Posty: 4021
- Rejestracja: 2014-09-15, 11:13
Re: Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
O tej mowa?
https://all-ant.pl/antena-4g-3g-2g-l4g- ... nfigurator
Poproszę o test w tym dziale: http://www.bez-kabli.pl/viewforum.php?f=21
Mało popularna tutaj. I ciekawa konstrukcja.
https://all-ant.pl/antena-4g-3g-2g-l4g- ... nfigurator
Poproszę o test w tym dziale: http://www.bez-kabli.pl/viewforum.php?f=21
Mało popularna tutaj. I ciekawa konstrukcja.
Wyszukiwarka usług szerokopasmowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=30&t=55724
Identyfikacja stacji bazowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=14&t=46043
Identyfikacja stacji bazowych: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=14&t=46043
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-12-17, 21:43
Re: Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
@radius Tak o tej. Niestety jeszcze jej nie zamontowałem. Pogoda się popsuła. Pada i ślisko jest to trochę strach wchodzić na dach. Jak ją zamontuję to dam znać co i jak.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-01-12, 21:23
Re: Internet domowy LTE od T-Mobile - Problemy z działaniem
Jeśli mogę to podepnę się do tego tematu, bo mam bardzo podobny problem.
Kupiłem Internet domowy 20 Mb/s LTE od T-Mobile na początku grudnia. Działało dość sprawnie, czyli w dzień kilkanaście megabitów, a wieczorem wiadomo, trochę wolniej, ale działało. Teraz wieczorami jest praktycznie nie do użytku. Jeśli jesteście w stanie mi coś doradzić, to proszę o wskazówkę. Czy w moim przypadku jakakolwiek antena coś da? czy reklamować usługę u operatora? (pierwsze 14 dni nie był zauważalny ten problem, bo normalnie funkcjonowało).
Trochę danych technicznych:
moje położenie - miasto Opole (https://goo.gl/maps/2FxHdhgCsX62)
router: Router Huawei B525 (umieszczony na piętrze przy oknie)
najbliższy nadajnik z którym się łączę to:
NetWorkS! (26034) ID: 2588 (N!)
Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66 - dach OZNS
odległość: 1,1 km (nadajnika z okna nie widzę, zabudowania - domy jednorodzinne)
Częstotliwość: 1800 Mhz
wynik speedtest:
HManager:
nadajnik nr 2: (nie umiem określić jego lokalizacji)
Częstotliwość: 800 MHz
wynik speedtest:
HManager:
Innych częstotliwości nie odbieram. Czy montując antenę w celu wzmocnienia sygnału jestem w stanie poprawić parametr DL i UL? czy po prostu nadajnik jest zapchany w tych godzinach i nic nie zdziałam?
Zużycie danych od początku umowy to 26 GB, więc o lejku nie ma mowy.
Kupiłem Internet domowy 20 Mb/s LTE od T-Mobile na początku grudnia. Działało dość sprawnie, czyli w dzień kilkanaście megabitów, a wieczorem wiadomo, trochę wolniej, ale działało. Teraz wieczorami jest praktycznie nie do użytku. Jeśli jesteście w stanie mi coś doradzić, to proszę o wskazówkę. Czy w moim przypadku jakakolwiek antena coś da? czy reklamować usługę u operatora? (pierwsze 14 dni nie był zauważalny ten problem, bo normalnie funkcjonowało).
Trochę danych technicznych:
moje położenie - miasto Opole (https://goo.gl/maps/2FxHdhgCsX62)
router: Router Huawei B525 (umieszczony na piętrze przy oknie)
najbliższy nadajnik z którym się łączę to:
NetWorkS! (26034) ID: 2588 (N!)
Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66 - dach OZNS
odległość: 1,1 km (nadajnika z okna nie widzę, zabudowania - domy jednorodzinne)
Częstotliwość: 1800 Mhz
wynik speedtest:
HManager:
nadajnik nr 2: (nie umiem określić jego lokalizacji)
Częstotliwość: 800 MHz
wynik speedtest:
HManager:
Innych częstotliwości nie odbieram. Czy montując antenę w celu wzmocnienia sygnału jestem w stanie poprawić parametr DL i UL? czy po prostu nadajnik jest zapchany w tych godzinach i nic nie zdziałam?
Zużycie danych od początku umowy to 26 GB, więc o lejku nie ma mowy.