Pomocy z anteną.

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
VatVat
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2019-05-03, 12:25

Pomocy z anteną.

Post autor: VatVat »

Witam Wszystkich piszę z prośbą o pomoc w wyborze anteny. Posiadam internet od Orange, router od d-link dwr-116 w którym jest włożony modem od huawei e-3372h. Chciałbym antenę zamontować na dachu, do nadajnika mam 2.5km. Mieszkam w miejscowości Płaczkowice 27-640 klimontów. Na mapie bts jest napisane że nadajnik ma: "GSM 900". Proszę o zaproponowanie mi anteny odpowiedniej do tego nadajnika itp. Nie znam się na tym, jestem w tym kompletnie zielony. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. :papa:
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19150
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Pomocy z anteną.

Post autor: matek451 »

A jakie masz problemy z Orange w tej lokalizacji? Masz kiepski zestaw, ale do tej nędzy którą świadczy Orange z BTS-a Góry Pęchowskie wystarczy. Cudów nie będzie nawet z anteną bo to bieda BTS z only 800/900 MHz i tylko LTE800. NetWorks na tym terenie to wielkie nieporozumienie, wybór Orange to porażka. Jaka wersja E3372h-153? Sprawdzałes parametry sygnału na LTE800 w domu i na zewnątrz, jaki DL/UL wieczorem? Antena na 800MHz poprawi parametry sygnału ale nie licz na wiele. Pasmo na LTE800 Orange ma 10MHz szerokości i w takich lokalizacjach jest zapchane na amen.
VatVat
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2019-05-03, 12:25

Re: Pomocy z anteną.

Post autor: VatVat »

Ogólnie w domu mam słaby zasięg i dlatego chce jakaś antenę która dała by radę nawet coś lekko poprawić. Testy szybkości zrobię jak wrócę do domu, w moim przypadku jaka antenę byś wybrał? :)
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19150
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Pomocy z anteną.

Post autor: matek451 »