niska prędkość internetu t-mobile

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
galactico666
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2020-03-16, 13:56

niska prędkość internetu t-mobile

Post autor: galactico666 »

Witam,
Korzystam z internetu bezprzewodowego t-mobile , router d-link dwr-921 , miejscowość Brzoza woj, kujawsko-pomorskie. Prędkości uzyskiwane w ostatnim czasie są mniejsze niż 1mb/s co jest czymś absolutnie nieakceptowalnym. Czy jest coś co mogę zrobić , aby poprawić prędkość ?
Wiem , że w stosunkowo niewielkiej odległości znajdują się dwie anteny t-mobile , niestety kompletnie nie znam się na temacie pasm itp. dlatego proszę o możliwie jak najbardziej łopatologiczne tłumaczenie.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
piotrzet
Guru bezprzewodowy
Posty: 2377
Rejestracja: 2017-10-21, 13:46

Re: niska prędkość internetu t-mobile

Post autor: piotrzet »

Te prędkości spadły w ostatnich dniach? Czy wcześniej?
Masz telefon żeby sprawdzić jakie prędkości są na tej karcie co w routerze?
galactico666
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2020-03-16, 13:56

Re: niska prędkość internetu t-mobile

Post autor: galactico666 »

Szału z prędkością nie było nigdy ale to w ostatnich dniach spadło tak , że stał się praktycznie "nieużywalny". Karty z routera do telefonu nie włożę , bo to micro sim a ja w telefonie mam nano. Generalnie mam też telefon w t-mobile i prędkość danych komórkowych czyt. lte jest minimalnie lepsza ale nadal uboga bo jakies 2/3mb/s.
piotrzet
Guru bezprzewodowy
Posty: 2377
Rejestracja: 2017-10-21, 13:46

Re: niska prędkość internetu t-mobile

Post autor: piotrzet »

No to niestety na to nic nie poradzisz. W ostatnich dniach we wszystkich sieciach zwiększyło się zużycie danych jak i ilość rozmów. Zmiana urządzenia nic tutaj nie pomoże.