Mam pytanko odnośnie Internetu Domowego. Od kilku lat byłem abonentem oferty Internet Domowy do 60Mb/s z modemem B529, działało ok ale bez szału - zwykle około 30Mb/s, ale nocami faktycznie było ponad 50Mb/s. Ostatnio pojawiła się nowa oferta to przedłużyłem umowę na opcję do 90Mb/s z routerem ZTE MC801a i... no faktycznie, to był strzał w dziesiątkę. W nocy prawie 130Mb/s, w dzień 90Mb/s i to na LTE, bo mimo zapewnień konsultanta i mapy T-Mobile zasięgu 5G nie mam nawet na dworze, z odkrytym horyzontem na stronę masztu.
Problemy pojawiły się wczoraj: około godziny 15 było awaryjne wyłączenie prądu w okolicy (Górki Zachodnie w Gdańsku) i od tego czasu prędkość Internetu nie przekracza 3Mb/s. W ustawieniach routera zauważyłem, że router wskazuje maszty odległe o około 6km (eNB ID 61519886 lub 61521168) podczas gdy normalnie łączył się z masztem, który widzę z okna (61458722). W efekcie mam teraz zasięg tylko LTE800 (bez agregacji).
Czy to możliwe, że cały maszt "padł" od wyłączenia prądu i do teraz nie wstał? W iPhonie z kartą Orange też mam fatalny zasięg, raczej 3G niż LTE.
Czy są jakieś możliwości zgłoszenia takiej awarii?
Awaria masztu NetWorkS? Problemy z Internetem Domowym T-Mobile
Moderator: Moderatorzy
- PIKeR
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 2009-04-07, 12:24
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Użytkownik forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 2021-02-25, 08:13
Re: Awaria masztu NetWorkS? Problemy z Internetem Domowym T-Mobile
hehe no wysylasz wyniki neta mailem albo meczyl bułe na infolinii czasami restart u nich w cetrali pomaga jak sie cos przyblokuje