Dobór sprzętu do lokalizacji, t mobile bez limitu

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Makumba
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2022-04-08, 01:13

Dobór sprzętu do lokalizacji, t mobile bez limitu

Post autor: Makumba »

Witam. Przeprowadziłem się i nie mam dostępu do internetu przez kabel. Wybrałem t mobile bez limitu, wraz z ofertą dostałem router Alcatel LinkHUB LTE cat7 HOME STATION
Router ten to kupa. Chciałbym kupić antenę zewnętrzną na balkon gdyż mam tam podciągnięty kabel ethernet z balkonu do przedpokoju gdzie stałby router i dawał wifi. Nie wiem nie znam się co wam podać tu macie podstawy z netmonstera i speedtesta z routera i z komórki gdy karta była w komórce.

Moja lokalizacja (wpisać w google mapa) 50.081098,19.179513

Speedtest gdy karta była w routerze https://www.speedtest.pl/wynik/326741536

Speedtest gdy karta była w komórce oneplus 8
https://www.speedtest.pl/wynik/326744472

Netmonstera nie wiem co podać więc zdjęcie jest z tego co pokazało najwyraźniej najbliżej mnie jest Barbórki 23 czyli stadnina koni pewnie mają własny maszt, granitowa 13 to kopalnia piast zapewne zatłoczone bo w centrum miasta. Dajcie znać co mam zrobić jakieś testy czy coś na antenę i router wydać chciałbym okolo 1000 chyba, że warto więcej
Np ZTE MF258 ODU-IDU

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Świetne forum, dzięki pozdrawiam :)
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19161
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Dobór sprzętu do lokalizacji, t mobile bez limitu

Post autor: matek451 »